در گفت وگو با روراستی مطرح شد:

جزئیات آتش سوزی روز گذشته در رفسنجان؛ دادستان: ۳ نفر فوت کردند

  • شناسه خبر: 62717
جزئیات آتش سوزی روز گذشته در رفسنجان؛ دادستان: ۳ نفر فوت کردند

در پی آتش سوزی روز گذشته در رفسنجان که منجر به فوت یک کودک ۴ ساله در صحنه حادثه شد، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و دادستان رفسنجان جزئیاتی تشریح کردند.

در پی آتش سوزی روز گذشته در رفسنجان که منجر به فوت یک کودک ۴ ساله در صحنه حادثه شد، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و دادستان رفسنجان جزئیاتی تشریح کردند.

به گزارش روراستی، علی رمضانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان اظهار کرد: روز گذشته در ساعت ۱۲ و ۵۳ دقیقه گزارش یک مورد آتش سوزی در روستای علی آباد انقلاب به این سازمان اطلاع و بلافاصله از ایستگاه شماره ۵ که نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه بود، خودرو آتش نشانی اعزام شد.

وی با بیان اینکه مصدومان از محل حادثه خارج و همچنان آتش سوزی ادامه داشت، افزود: مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و کار لکه گیری ساختمان از آتش، توسط آتش نشانان به طور کامل انجام شد.

رمضانی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: درب های ساختمان قفل بود، آتش سوزی با بنزین بوده و روی تمام وسایل خانه بنزین پاشیده شده بود که در اثر این حادثه به وسیله بخارات بنزین یک انفجار هم رخ داده و کل ساختمان را در بر گرفته بود.

شایان ذکر است: در این آتش سوزی، یک کودک ۴ ساله در صحنه حادثه فوت می کند و پدر و دختر ۷ ساله وی با حال وخیم به همراه مادر خانواده به بیمارستان کرمان منتقل می شوند.

پدر و دختر ۷ ساله در کرمان فوت کردند

شهسواری دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان در خصوص این حادثه اظهار کرد: آقایی اقدام به بستن درب منزل کرده و بنزین روی خود و فرزندان و همسرش ریخته و آتش سوزی کرده است.

وی ادامه داد: در این حادثه پدر خانواده و دو فرزند وی فوت کرده اند.

شهسواری خاطرنشان کرد: پرونده به بازپرس ویژه ارجاع شده و با توجه به اینکه مادر خانواده شرایط مساعد روحی ندارد امکان بازجویی نیست و وضعیت فردی که این اقدام را کرده هم دقیقا مشخص نیست، که به محض بهتر شدن حال روحی همسر، تحقیقات و بررسی ها دنبال می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آتش نشانی آتش یوزی بنزین شهرداری رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :