امام جمعه رفسنجان:

حل مشکلات «رفسنجان» با هم افزایی و وحدت مسؤولان میسر است

  • شناسه خبر: 62855
حل مشکلات «رفسنجان» با هم افزایی و وحدت مسؤولان میسر است

امام جمعه رفسنجان از مسؤولان درخواست کرد با هفکری، همکاری و هم‌افزایی به مردم خدمت کنند و اگر جایی اختلاف‌نظر دارند با تفاهم و مذاکره اختلافات را حل کنند و اعتماد و امید را در جامعه ساری و جاری کنند.

امام جمعه رفسنجان از مسؤولان درخواست کرد با هفکری، همکاری و هم‌افزایی به مردم خدمت کنند و اگر جایی اختلاف‌نظر دارند با تفاهم و مذاکره اختلافات را حل کنند و اعتماد و امید را در جامعه ساری و جاری کنند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر رفسنجان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج مردمی به معنای همراهی انسان‌های مخلص و حق‌طلب با جریان‌های الهی‌ست و اختصاص به جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران ندارد بلکه سابقه دیرینه در تاریخ انبیاء دارد.

وی بیان کرد: بسیجی اهل مبارزه با مشکلات است و هرگز ضعیف و زمین‌گیر نمی‌شود و خداوند انسان‌های صابر را دوست دارد.بسیج لشکر مخلص خداست و دارای مغز متفکر برای همه میدان‌هاست.

عسکری تصریح کرد: با پیگیری‌های مؤثر نماینده شهرستان در مجلس، فرماندار و حمایت‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ۳۰ میلیارد تومان برای دوبانده‌کردن جاده نوق تصویب شده است که حدود ۱۵ کیلومتر این راه را پوشش می‌دهد که در حال حاضر با دو پیمانکار کار در حال انجام است که پیمانکار سوم به پروژه اضافه می‌شود تا این جاده پرخطر اصلاح شود.

عسکری خاطرنشان کرد: همپچنین برای جاده داوران هم ۷۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص پیدا کرده که این جاده ترانزیتی که ترافیک سنگینی دارد هم اصلاح شود. با این اعتبار بخش خوبی از جاده دوبانده و اصلاح می‌شود و از تلفات جانی جلوگیری خواهد شد، جاده خنامان هم ۲۰ کیلومتر زیرسازی شده و آماده آسفالت خواهد شد.

وی به بحث آبرسانی در رفسنجان اشاره کرد که توسط سردار سلیمانی فرمانده بسیج طی هفته آینده بهره‌برداری خواهد شد.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود از مسؤولان درخواست کرد با هفکری، همکاری و هم‌افزایی به مردم خدمت کنند و اگر جایی اختلاف‌نظر دارند با تفاهم و مذاکره اختلافات را حل کنند و اعتماد و امید را در جامعه ساری و جاری کنند.

عسکری ادامه داد: بزرگترین خیانت را به جامعه کسانی کردند که مردم را ناامید، افسرده و دلخور کرده‌اند.

امام جمعه رفسنجان متذکر شد: عده‌ای با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند و با خویشتن‌بانی که دارند، با سیلی صوت خود را سرخ نگه داشته‌اند، در کنار آن عده‌ای از حقوق‌های غیرمتعارف برخوردارند که در جامعه اسلامی قابل قبول و پسندیده نیست که شخصی با چهار روز مأموریت چند ده میلیون تومان حق مأموریت بگیرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان جاده نوق حجت الاسلام عسکری رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :