مرکز مشاوره تحصیلی جوانه در رفسنجان افتتاح شد

  • شناسه خبر: 6295
مرکز مشاوره تحصیلی جوانه در رفسنجان افتتاح شد

با حضور مسئولان بهزیستی استان کرمان و شهرستان رفسنجان مرکز مشاوره تحصیلی جوانه افتتاح شد. به گزارش خبرنگار روراستی با حضور مسئولان اداره کل بهزیستی استان کرمان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و جمعی از کارشناسان مرکز مشاوره جوانه رفسنجان گشایش یافت. حسین بهشتی در حاشیه آیین افتتاحیه این مرکز مشاوره گفت : این مرکز با […]

با حضور مسئولان بهزیستی استان کرمان و شهرستان رفسنجان مرکز مشاوره تحصیلی جوانه افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار روراستی با حضور مسئولان اداره کل بهزیستی استان کرمان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و جمعی از کارشناسان مرکز مشاوره جوانه رفسنجان گشایش یافت.
حسین بهشتی در حاشیه آیین افتتاحیه این مرکز مشاوره گفت : این مرکز با حضور چهار نفر از اساتید مجرب در رشته روانشناسی ارائه خدمات می‌کند و زمینه کار ما بیشتر کودکان و نوجوانان هستند.
وی ادامه داد : نوع فعالیت مرکز در زمینه اختلالات رفتاری، گفتاری، تربیتی، مسائل کودک و نوجوان، انتخاب رشته، برنامه‌ریزی کنکور، اختلالات شخصیتی بچه‌ها، پیش‌فعالی، اضطراب، بازی درمانی و مسائل تربیتی است.
مدیر مرکز مشاوره جوانه رفسنجان اظهار کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی، ماهواره‌ ها، صنعتی شدن زندگی ‌ها احساس نیاز می‌شد که بچه‌ ها بیشتر مورد توجه قرار گیرند و روش تربیتی و روحی و روانی آن‌ها بر اساس علم و تجربه پیش رود.
وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ هایی که مشکل رفتاری دارند، می‌توانند از مشاوره این مرکز بهره‌ مند شوند و در زمینه مشاوره به آموزش و پرورش، اداره بهزیستی، بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی نیز همکاری می‌کنیم.
بهشتی تصریح کرد: این مرکز مشاوره سومین مرکز زیر پوشش بهزیستی رفسنجان است
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان هم گفت : کسانی که آگاهی به مشاوره ندارند در کنکور برای دانش‌ آموزان انتخاب رشته می‌کنند و تمام سرمایه خانواده را زیر سئوال می‌برند، باید سیاستگذاری شود که مراکز مشاوره در زمینه رفع سردرگمی دانش‌ آموزان در مسیر درست گام بردارند و شهرمان را به استاندارد لازم برای پویایی نزدیک کنند.
وی تصریح کرد : آموزش و پرورش باید به مجموعه همکاران خود اعتماد کند، سد معبرهایی که ایجاد شده را بردارد و از سرمایه‌ های موجود در شهرستان استفاده کند نه کسانی که به شهر بیایند و با چینش ‌های فکری خودشان به گونه‌ای مشاوره دهند که آینده فرزندان ما به چالش بیفتد.
ارسلان متذکر شد: ایجاد اعتماد سبب فرهنگ‌سازی و خودباوری می‌شود و مشاوره درست مسیر را برای سرمایه‌گذاری درست هموار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ما سرمایه ‌های زیادی در شهرستان داریم اما از آن‌ ها درست استفاده نمی‌کنیم ادامه داد : با وجود کارشناسان مجرب و ظرفیت ‌های خوب در این زمینه‌ باز هم از خارج از شهرستان کارشناسانی دعوت می‌شوند که هیچ‌گونه رابطه‌ای با آنچه که ارائه می‌کنند، ندارند و جلب اعتماد خانواده‌ ها با بالا رفتن دامنه آگاهی خانواده‌ ها صورت می‌گیرد و این رسالت مشاوران است که خود را نشان دهند.

برچسب ها:
روراستی، رفسنجان، مرکز مشاوره
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :