روراستی گزارش می دهد:

اجرای پروژه خط تولید آهک میکرونیزه در شرکت تولیدی «سیمان ماهان»

  • شناسه خبر: 63072
اجرای پروژه خط تولید آهک میکرونیزه در شرکت تولیدی «سیمان ماهان»

مدیرعامل شرکت سیمان ماهان گفت: پروژه خط تولید پودر میکرونیزه آهک تا سایز سه میکرون با اعتبار ۱.۵ میلیون دلار معادل ۲۰۰ میلیارد تومان در کارخانه سیمان ماهان با شتاب در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت سیمان ماهان گفت: پروژه خط تولید پودر میکرونیزه آهک تا سایز سه میکرون با اعتبار ۱.۵ میلیون دلار معادل ۲۰۰ میلیارد تومان در کارخانه سیمان ماهان با شتاب در دست اجراست.

به گزارش روراستی، کارخانه تولید سیمان ماهان در ۵۰ کیلومتری مرکز شهر رفسنجان واقع شده و از سال ۸۸ شروع به کار کرد ه است و در حال حاضر روزانه  بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰تن از این محصول را با کیفیت بالا تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.

حسن درویش مدیرعامل این شرکت در حاشیه بازدید مسئولان شهرستان رفسنجان از روند تولید این کارخانه اظهار کرد: پروژه خط تولید پودر میکرونیزه آهک تا سایز سه میکرون با اعتبار ۱.۵ میلیون دلار معادل ۲۰۰ میلیارد تومان با شتاب در دست اجراست.

وی خاطرنشان کرد: ۴۵ میلیارد تومان از این سرمایه صرف خرید تجهیزات و ماشین آلات از خارج از کشور و مابقی صرف ساخت و ساز فضای فیزیکی این طرح و خرید تجهیزات مورد نیاز داخلی خواهد شد.

درویش بیان کرد: پودری که تولید می شود قابلیت کاربرد و استفاده در صنایع تولید لاستیک، صنایع رنگ سازی، تولید لوله پلیکان، لوازم آرایشی را دارد. مدیرعامل کارخانه سیمان ماهان رفسنجان گفت: با راه اندازی این  طرح جزو تنها پنج کارخانه کشور در این حوزه خواهیم بود.

درویش بیان کرد: در رفسنجان روزانه یکهزار و ۲۰۰ تن سیمان مصرف می شود که ۶۰۰ تن از این میزان از کارخانه ماهان تأمین می شود.

وی خاطرنشان کرد: سهم قابل توجهی از تولید این کارخانه در بازارهای خارجی اعم از پاکستان، عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارس عرضه می شود.

نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان هم در این بازدید بیان کرد: در زمانی که کمبود سیمان در شهرستان و استان کرمان احساس می شد کارخانه سیمان ماهان با تولید کالای مورد نیاز سیمان باعث شد کار ساخت و ساز تعطیل نشود.

رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با اشاره به اشتغالزایی ۱۵۰۰نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم درکارخانه سیمان ماهان عنوان کرد : با این اشتغالزایی کمک بزرگی به بچه های شهر رفسنجان شده است.

سید حسین رحیمی ادامه داد: بحث کیفی سازی این مجموعه قابل ستایش است واین کارخانه با محصول با کیفیت واستانداردی که تولید و روانه بازار می کند موجب استحکام ساخت و سازها شده است که در نهایت امنیت جامعه رافراهم می سازد .

وی افزود: همانطور که مجموعه مدیریتی کارخانه سیمان ماهان همواره کمک حال شهرداری در پروژهای عمرانی شهربوده است شورای اسلامی وشهرداری رفسنجان در بحث تامین سیمان پروژه های عمرانی طبق گذشته سیمان مورد نیاز خود رااز این کارخانه تهیه خواهد کرد و برای رسیدن به اهداف و برنامه‌های تولیدی واشتغالزایی از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد تابیشترین حمایت از کارخانه سیمان ماهان را داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ضمن تقدیر و تشکر از همه پرسنل ومسئولین خدوم کارخانه سیمان ماهان خاطرنشان کرد: در بحث کارخانه آهک و سیمان سفید که از پروژه های آتی کارخانه است وباید انجام شود آمادگی داریم نهایت همکاری وتعامل وهمراهی را در حوزه شورای اسلامی شهر داشته باشیم تا جایگاه سیمان ماهان در همه عرصه ها پیشتاز باشد.

کهنوجی شهردار رفسنجان هم حمایت از سیمان ماهان و استفاده بیش از پیش این محصول را در پروژه های عمرانی و شهرسازی مورد تأکید قرار داد و گفت: حمایت از تولید داخل رسالت همگانی باشد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
آهک میکرو رفسنجان سیمان ماهان کارخانه سیمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :