امام جمعه رفسنجان:

مسؤولان به جای پرداختن به حواشی به مردم خدمت کنند

  • شناسه خبر: 63202
مسؤولان به جای پرداختن به حواشی به مردم خدمت کنند

همه باید اعم از مسؤولان، سیاسیون و… از صرف وقت و انرژی برای پرداختن به حاشیه‌ها پرهیز کنند و فکر خود را روی خدمت‌گزاری به مردم متمرکز کنند.

امام جمعه رفسنجان گفت: همه اعم از مسؤولان، سیاسیون و… باید از صرف وقت و انرژی برای پرداختن به حاشیه‌ها پرهیز کنند و فکر خود را روی خدمت‌گزاری به مردم متمرکز کنند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: حضرت زینب (س) در جریان عاشورا شریک نهضت امام حسین (ع) بود و بخش مهمی از جریان عاشورا مرهون فداکاری، صبر و استقامت حضرت زینب (س) بود.

وی با اشاره به شروع دور دوم مذاکرات رفع تحریم افزود: ایران با قاطعیت روی رفع تمام تحریم‌ها تأکید دارد، اما آمریکا از پشت صحنه که حمایت اروپایی‌ها را دارند تنها در پی دادن امتیازات جزئی به جمهوری اسلامی ایران است و می خواهند تحریم‌ها به‌طور کامل برداشته نشود که بتوانند جلوی فعالیت‌های هسته‌ای ایران را بگیرند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: هدف ایران از مذاکرات برداشتن تحریم‌ها به‌طور کامل و مستمر است، نه موقتی، اما کشورهای همدست آمریکا که با مدیریت آمریکا ورود کرده‌اند دنبال طرح مسائل حاشیه‌ای هستند و اهدافی غیر از رفع تحریم‌ها دارند.

وی با اشاره به انتقاد از حضور هیأت ۴۰ نفره ایرانی برای مذاکراتتوضیح داد: هیأت باید متشکل از متخصصان نظامی، سیاسی، هسته‌ای و مسلط به زبان‌های خارجی باشند که یک کلمه کم و زیاد بهره‌برداری نشود، رسانه‌هایی که سم‌پاشی کردند که چرا ایران ۴۰ نفر فرستاد نگفتند آمریکا در بعضی از این جلسات با ۲۰۰ نفر نیرو ورود می‌کرد.

عسکری ابراز کرد: موضع ایران در مذاکرات کاملا مشخص است و مسؤولان باید بر این موضع پافشاری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دانشگاه حضرت نرجس (س) تنها دانشگاه دخترانه جنوب‌شرق کشور است که بیش از ۴۰۰ دانشجو دارد و در دولت قبل قرار بر ادغام این دانشگاه بود، ادامه داد: با پیگیری‌هایی که برای مستقل شدن این دانشگاه صورت گرفته با توجه به اینکه دانشگاه با بنیه خیران پایه‌گذاری شده اگر برای تکمیل آن خیران ورود و کمک کنند می‌توانیم استقلال این دانشگاه را حفظ کنیم، بنابراین خیران و افراد متمول در این راستا حمایت خود را داشته باشند.

وی به مسائل اجرایی و اداری اشاره و بیان داشت: همه باید اعم از مسؤولان، سیاسیون و… باید از صرف وقت و انرژی برای پرداختن به حاشیه‌ها پرهیز کنند و فکر خود را روی خدمت‌گزاری به مردم متمرکز کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حاشیه حجت الاسلام عسکری مسؤولان نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :