معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مطرح کرد:

گام بلند «خیریه کوثر» در طرح صیانت از جمعیت و خانواده/پرستاران درمانگاه های نوق تجلیل شدند

  • شناسه خبر: 63269
گام بلند «خیریه کوثر» در طرح صیانت از جمعیت و خانواده/پرستاران درمانگاه های نوق تجلیل شدند

به همت خیریه کوثر رفسنجان پرستاران شاغل در درمانگاه های بهرمان و جهان آباد تجلیل شدند.

به همت خیریه کوثر رفسنجان پرستاران شاغل در درمانگاه های بهرمان و جهان آباد تجلیل شدند.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی خیریه کوثر رفسنجان، صبح امروز در ادامه برنامه تقدیر و تجلیل از پرستاران شهرستان رفسنجان که به همت خیریه کوثر صورت می گیرد، با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، امام جمعه، بخشدار، شهردار و رییس شورای شهر بهرمان؛ پرستاران درمانگاه بهداشتی درمانی بهرمان و درمانگاه مرتضوی جهان آباد مورد تجلیل قرار گرفتند.

احمد جمالی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حاشیه تجلیل از پرستاران در درمانگاه بهرمان با تبریک روز پرستار اظهار داشت: با پیشنهاد خیریه کوثر، تقدیر از پرستاران در دستور کار قرار گرفت و چند مرکز در نظر گرفتیم که یکی از این مراکز بهرمان بود.

وی ادامه داد: مجموعه کادر پرستاری در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی و درمانگاهها از اقشاری هستند که بیشترین تلاش و زحمت را در جامعه متحمل می شوند و خالصانه تلاش می کنند، اما در خصوص جبران زحماتشان طی سال های گذشته آن طور که باید و شاید کاری انجام نشده، اما پرستاران نگاه به حقوق خود نکردند و در قبال بیماران خود را مسؤول دانستند و تلاش کردند آرامش روحی و روانی به بیماران بدهند، بنابراین عظمت کار پرستاری قابل توصیف نیست.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افزود: به ویژه در طول دو سالی که گذشت، نقش کادر بهداشت و درمان بهتر شناخته شد و مردم بیشتر عظمت کارشان را احساس کردند.

وی تصریح کرد: در هر شرایطی این عزیزان بدون ترس و واهمه و چشمداشتی به صحنه آمدند و در راستای سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نکردند، که از طرف خودم و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی از پرستاران قدردانی کرده و امیدوارم خداوند اجر و مزد شما را بدهد و تمام زحمات شما نزد خداوند محفوظ خواهد بود.

جمالی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از خیریه کوثر، این مجموعه را از خیریه های خوب و مؤثر که در تمام زمینه ها در شهرستان نقش آفرینی می کند، دانست و ابراز کرد: یکی از کارهای خیلی خوبی که خیریه انجام می دهد در بحث ازدواج، صیانت از جمعیت و کمک به تهیه مسکن زوج های جوان است.

وی خاطرنشان کرد: خیریه کوثر همچنین کارهای زیادی در زمینه های مختلف انجام داده که می توان به اشتغالزایی و کارآفرینی اشاره کرد.

پزشکان و پرستاران در دوران کرونا زیباترین صحنه های ایثار را خلق کردند

حجت الاسلام محسنی امام جمعه بهرمان نیز با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاری شغل با عظمت و مقدسی است و در آیات و روایات خدمت به خلق یکی از بزرگترین عبادات خداوند شمرده شده است.

وی ابراز کرد: به عقیده بنده کنار تخت بیمار لحظه استجابت دعاست، چون زمانی که بیمار را خوشحال و راضی کرده‌اید و پیش خدا مقرب شده اید، رحمت الهی بر شما نازل می شود، هر حرکت و خدمتی پله ای برای تقرب به خداوند است و پرستاران به این حرکت نزدیکتر هستند.

امام جمعه بهرمان اظهار کرد: مجموعه کادر درمان در دو سال اخیر خود را به خوبی نشان دادند و در زمانی که مردم از بیماری کرونا در ترس و وحشت بودند، کادر درمان به ویژه پرستاران در میدان ایستادند و جهاد کردند و در حالی که جان خودشان در خطر بود با صلابت ایستادگی کردند و عقب نشینی نکردند، تا جایی که خیلی از پزشکان و پرستاران ما مظلومانه گوشه بیمارستان‌ها و خانه‌ها از دنیا رفتند، اما آنکس که باید اجرشان را بدهد آگاه است.

وی متذکر شد: زیباترین صحنه ها را در یکی، دو سال اخیر پزشکان و پرستاران ما خلق کردند و اوج ایثار و فداکاری خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بهرمان پرستاران تجلیل خیریه کوثر علوم پزشکی مرکز بهداشتی درمانی نوق
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :