روایت متناقض نماینده رفسنجان و شهربابک از دیدار با رئیس جمهور+بیانیه پورابراهیمی

  • شناسه خبر: 63292
روایت متناقض نماینده رفسنجان و شهربابک از دیدار با رئیس جمهور+بیانیه پورابراهیمی

نمایندگان مردم شهرهای کرمان با رئیس جمهور در خصوص وضعیت استاندار کرمان دیدار کردند.

نمایندگان مردم شهرهای کرمان با رئیس جمهور در خصوص وضعیت استاندار کرمان دیدار کردند.

به گزارش روراستی، روز گذشته آیت الله رئیسی رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۱ در مجلس حضور یافت و در حاشیه این حضور با نمایندگان مردم استان کرمان دیدار داشت که این دیدار با موضوع استاندار رقم خورد.

پس از رقم خوردن این دیدار و رد و بدل شدن صحبت های آقایان، هر یک از نمایندگان مجلس از جمله آقای جلالی نماینده رفسنجان و انار و حسینی نماینده شهربابک یک روایت از این دیدار مطرح کردند که قضاوت را به مخاطبان می سپاریم.

و اما روایت آقای جلالی:

خبر خوش رئیس جمهور در مجلس:
استاندار کرمان به زودی تغییر پیدا خواهد کرد!
🔻آیت الله رئیسی امروز ساعت ۱۱ وارد مجلس شد و با نمایندگان انقلاب استان کرمان دیدار کردند.
🔻در این دیدار دکتر زاهدی نماینده کرمان و راور، حجت الاسلام جلالی و حجت الاسلام غضنفر آبادی و دکتر شکراللهی گزارشی از وضعیت استان کرمان و مشکلات آن ارائه کردند.
🔻رییس جمهور در جمع نمایندگان انقلابی استان اعلام کرد: تغییر استاندار حق مردم استان کرمان است و قطعا انجام می شود.
🔻در حاشیه این گفتگو نماینده شهربابک به دفاع از استاندار فعلی پرداخت که با واکنش رئیس جمهور مواجه شد که وقتی دولت تغییر می کند مردم انتظار تغییر دارند و تغییر حق استان کرمان است و این تغییر صورت می گیرد. و در صورت مثبت بودن عملکرد ایشان در جای دیگر از ظرفیت شان استفاده می شود و نباید در کرمان بماند و تغییر محقق می شود.
🔻در ادامه دکتر رضا حسینی نماینده شهربابک اعلام کرد در صورت تغییر استاندار کرمان ما عدم کفایت رئیس جمهور را اعلام می کنیم! که با واکنش نمایندگان انقلابی استان کرمان روبرو شد.

روایت نماینده شهربابک:

مصطفی رضاحسینی نماینده مردم شریف شهربابک در پاسخ به اظهارات منتسب به آقای جلالی نماینده رفسنجان در خصوص استاندار کرمان

اول اینکه چیزی بنام دیدار رئیس جمهور با نمایندگان نداشتیم،ایشان برای تحویل بودجه ۱۴۰۱ به مجلس آمدند. تعدادی از نمایندگان نزد ایشان می رفتند و مطالبی می‌گفتند، سه نماینده استان آقایان غضنفر آبادی، زاهدی و جلالی هم آمدند در همان بین از رئیس جمهور خواستار تغییر استاندار شدند ، آقای رئیسی گفتند باشد، آنجا من وارد شدم و گفتم از ۱۰ نفر نماینده فقط این سه نفر تغییر می‌خواهند ۷ نفر نظر دیگری دارندرئیس جمهور گفتند چون همه جا تغییر رخ داده این خواست عده ای است ، گفتم ایشان کارآمد و مناسب استان است آقای غضنفر آبادی فرمودند خوب است ببریدش جای دیگر، آقای رئیسی با تبسم گفتند بین آقایان اختلاف زیاد است، در همین حد و اندازه در صحن اتفاق افتاده است.

از طرفی نمی‌دانم این لفظ نمایندگان انقلابی که آقایان عنوان کردند چیست ؟ یعنی همه ضد انقلاب هستند فقط این نماینده ها انقلابی هستند ؟ پناه بر خدا

البته اختلاف نظرها طبیعی است و قانون وظیفه قوا را مشخص نموده، بنده به عهدی که با مردم بسته ام هستم و حتما برای احقاق حقوق مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ضمنا اینکه عنوان نمودند نماینده شهربابک با مشورت دکتر پور ابراهیمی نماینده کرمان گفته طرح عدم کفایت انجام می‌دهیم کذب محض است.

طی اطلاعیه ای دفتر ارتباطات مردمی دکتر پورابراهیمی اظهارات نماینده رفسنجان را تکذیب کرد.

🔰 پیرو انتشار مطالبی از سوی آقای جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در خصوص تهدید رئیس جمهور به استیضاح توسط نماینده شهربابک با مشورت دکتر پورابراهیمی و   تکذیب صریح نماینده مردم شهربابک در خصوص این اظهارات حاشیه ساز و نادرست نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی ؛ دفتر ارتباطات مردمی دکتر پورابراهیمی طی اطلاعیه ای   شایعه شکل گرفته در فضای مجازی در خصوص این موضوع را تکذیب کرد.

▪️متن اطلاعیه به شرح زیر است:

🔻به اطلاع مردم گرانقدر استان کرمان می رساند پیرو انتشار گسترده و هدفمند اظهارات منتسب به حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی مبنی بر مشورت نماینده محترم شهربابک با دکتر پورابراهیمی برای اعلام عدم کفایت رئیس جمهور، در این خصوص هیچ مطلبی از سوی دکتر پورابراهیمی مطرح نشده  و این موضوع کاملا غیر واقعی و از اساس کذب می‌باشد.

🔻آنچه مسلم است دکتر پورابراهیمی بارها در طی ماه های  اخیر اظهار نظر صریح خود را در دیدار های مردمی، رسانه های معتبر و فضای مجازی مبنی بر عدم دخالت در تصمیم دولت در تعیین استاندار را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اعلام و بیان نموده و از تصمیمات اجرایی دولت حجت الاسلام رئیسی در انتصابات به دلیل اعتماد به رویکرد انقلابی‌ دولت سیزدهم حمایت نموده لیکن ارزیابی عملکرد استاندار دولت سیزدهم را بر اساس شاخص های کارآمدی، توانمندی، سلامت و پاکدستی و تقویت و بکارگیری نیروهای جبهه انقلاب در استان کرمان مطالبه خواهد نمود.

🔻 ضمنا پیگیری حقوقی درباره انتشار مطالب خلاف واقع نماینده رفسنجان که باعث تشویش اذهان عمومی گردیده بر اساس قانون در دستور کار قرار خواهد گرفت.

⭕️شایان ذکر است مهندس رضا حسینی نماینده مردم شهربابک در مجلس با صدور بیانیه ای ادعاهای  نماینده رفسنجان را در خصوص  مشورت با دکتر پورابراهیمی برای  برای طرح عدم کفایت رئیس جمهور را دروغ دانسته و آن را از اساس تکذیب کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
استاندار کرمان جلالی حسینی رئیس جمهور روایت مجلس نماینده رفسنجان و انار نماینده شهربابک
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    مطالب منتسب به یک شخص در صورتی مورد تایید است که در رسانه های رسمی متعلق به آن شخص منعکس شده باشد؛ در غیر اینصورت مورد تایید نمی باشد.

    شهروند

    توضیحات حجت الاسلام جلالی در خصوص متن منتشره در فضای مجازی بسم الله الرحمن الرحیم روز گذشته متنی منتسب به بنده به طور وسیع در فضای مجازی منتشر شد و واکنش هایی را به دنبال داشت. برای رفع ابهامات موجود، لازم دیدم توضیحاتی را در قالب چند مطلب به عرض برسانم: ۱- در روز یکشنبه که جناب آقای رئیسی رئیس جمهور محترم به مجلس تشریف آوردند، دو گروه از نمایندگان استان کرمان تلاش کردند مطالب خود را به ایشان منتقل کنند؛ گروه اول آقایان زاهدی، غضنفرآبادی، شکراللهی و بنده که به ایشان گفتیم مردم کرمان و نیروهای انقلابی استان خواستار تحول و تغییر در مدیریت کلان استان هستند و ادامه مدیریت فعلی را تداوم دولت آقای روحانی در استان کرمان می دانند. گروه دوم برخی از نمایندگان بودند که به ایشان گفتند خواستار ابقاء استاندار فعلی و ادامه کار ایشان هستند. حتی یکی از نمایندگان محترم، که معمولا در فضای عمومی و رسانه ای خود را بی طرف معرفی می کند، در آخرین لحظات به رئیس جمهور محترم گفت استاندار فعلی توانمند است و باید ابقاء شود. ۲- جناب آقای رئیس جمهور در پاسخ به هر دو گروه از نمایندگان گفتند این اختلافات مربوط به فضای داخلی خودتان است؛ اما موضع ما این است که چون دولت تغییر کرده، مردم انتظار تحول دارند و باید به خواست آنها احترام گذاشت؛ در نتیجه تغییر استاندار کرمان حتما اتفاق خواهد افتاد. ایشان در پاسخ به اصرار یکی از دوستان که در لحظه آخر اصرار بر ابقاء داشت، گفتند مردم کرمان پذیرش شرایط موجود را ندارند و تغییر باید اتفاق بیفتد. ۳- اختلاف موجود بر سر تغییر یا ابقاء استاندار، یک اختلاف جناحی و گروهی نیست؛ بلکه حاصل دو نگاه در مدیریت استان است. نمایندگان انقلابی می گویند باید صدای اکثریت مردم استان که به امید تحول به جناب آقای رئیسی رای دادند، شنیده شود. اگر قرار باشد شعارهای دولت آقای رئیسی در کرمان محقق شود، باید مدیریت کلان استان در وضعیت کار و تلاش جهادی و شبانه روزی قرار بگیرد و نیروهای انقلابی استان به صورت یکپارچه و جهادی در میدان حاضر شوند تا تحول مثبتی که به مردم وعده داده شده، رقم بخورد. با مدیریت فعلی، نه مدیریت کلان استان رنگ و بوی جهادی می گیرد و نه یکپارچگی لازم ایجاد می شود. ۴- تنها راه رسیدن به وحدت، گذر از تعلقات گروهی و منفعت طلبی های شخصی است. اگر همه ما در انجام مسئولیت های خود قصد قربت کنیم و هدف حقیقی و واقعی خود را خدمت به مردم بدانیم، اختلافات رفع می شود و استان مهیای کار و تلاش واقعی و عرصه خدمت رسانی به مردم می شود. ۵- مطالب منتسب به بنده در صورتی مورد تایید است که در رسانه های رسمی متعلق به اینجانب منعکس شده باشد؛ در غیر اینصورت مورد تایید نمی باشد. و السلام علیکم و رحمت الله

    شهروند

    این متن منتسب به آقای جلالی هست و ایشون همه متن رو تأیید نکردن به نظر دشمنان در حال تفرقه اندازی هستند و دوستان هم طبق معمول در زمین دشمن بازی می خورند... همگی خسته نباشید.