روراستی خبر می دهد:

حواشی انتخابات مجمع عمومی شرکت پسته

  • شناسه خبر: 63321
حواشی انتخابات مجمع عمومی شرکت پسته

انتخابات مجمع عمومی شرکت پسته با انتقاد شدید عضو شرکت از نحوه برگزاری انتخابات مجمع عمومی و تصمیمات آن برگزار شد.

انتخابات مجمع عمومی شرکت پسته با انتقاد شدید عضو شرکت از نحوه برگزاری انتخابات مجمع عمومی و تصمیمات آن برگزار شد.

به گزارش روراستی، روز گذشته انتخابات مجمع عمومی شرکت پسته با حضور تعداد کمی از سهامداران برگزار شد.

بهرامشاهی یکی از اعضاء و سهامداران شرکت تعاونی تولید کنندگان پسته رفسنجان که در مجمع عمومی به عنوان نائب رئیس آن مجمع عمومی انتخاب شد، در سخنانی به حمایت از کشاورزان و سهامداران، انتقاد شدید خود را نسبت به نحوه برگزاری انتخابات و تصمیمات مجمع عمومی شرکت پسته اعلام کرد و خواستار برگزاری قانونی این انتخابات به دور از سیاسی عمل کردن شد.

وی تأکید کرد: کاندیدا حق دخالت در امور انتخابات را ندارد اما دیده می شود یکی از کاندیدای بازرسی دخالت مستقیم در امر برگزاری مجمع و انتخابات بازرسین دارد و در خصوص تحریک اعضا و جمع آوری رای حضوری فعال دارد که این موضوع خوب نیست.

بهرامشاهی ادامه داد: رای دهندگان همه باید عضو باشند یا به وکالت از اعضای قانونی رای بدهند که شاهد بودم چندین مورد افراد شامل هیچ یک از این موارد نبودند.

بهرامشاهی خطاب به هاشمی تصریح کرد: شما ادعایتان این است که سیاسی عمل نمی کنید، اما دوره ای که بشود از این فضاها بهره برداری کرد گذشته و باید قانونی و طبق اساسنامه عمل کنید.

وی در همین رابطه بیان داشت: طی جلسه ای که در تهران با شما داشتیم، گفتید «شرکت را مانند فرزندم بزرگ کردم و به اینجا رساندم» که بنده هم عرض کردم شاید فرزندتان امروز درگیر بیماری اعتیاد و مشکلات روحی و روانی شده باشد و نیاز به درمان دارد، بنابراین پیشنهاد دادم که افراد متخصص را در مدیریت شرکت بگمارید تا از سیاسی عمل کردن و تخلف پرهیز شود.

بهرامشاهی بیان کرد: اگرچه زحماتی کشیده شده اما تخلفاتی هم صورت گرفته و اگر اکنون شرکت را در این وضعیت می بینیم ناشی از سوءمدیریتی است که تاکنون در شرکت صورت گرفته است.

بهرامشاهی با بیان اینکه به عنوان نماینده سهامداران مطالبه به حق و قانونی اعضا را داریم و جا داشت شرکت تعاونی که ۷۵ هزار عضو دارد و به این وضعیت افتاده امروز شورای تأمین شهرستان بسیج شوند تا انتخابات را با حداکثر سهام داران برگزار کنند، افزود: نحوه آگهی دادن که هیچ کس نمی تواند مطلع شود و این روند برگزاری انتخابات که ۲۰۰ نفر را جمع می کنید که انتخابات برگزار شود ، صحیح نبوده و در شأن شرکت تعاونی پسته نیست؛ چراکه شرکت ۷۵ هزار عضو دارد نه ۲۰۰ نفر؛ لذا نتیجه کار از همین الان میتواند مشخص باشد.

وی با ذکر این مطلب که به عنوان عضو هیأت رئیسه مجمع امروز از هرگونه تخلف جلوگیری خواهم کرد و در صورت مشاهده پایین صورتجلسه به صورت قانونی قید خواهم کرد، تأکید کرد: مجامع باید در زمان خود و با حضور سهامداران و اعضا برگزار شوند و درخواست دارم دوره بعدی با حضور اعضاء محترم شورای تأمین و بدون هرگونه تخلف و مشکلی این مجمع برگزار شود.

در پایان توسط بهرامشاهی به اعضای هیأت مدیره شرکت تعاونی پسته پیشنهاد شد جهت شفاف شدن وضعیت مالی فعلی و گذشته شرکت از معتبرترین و مطمئن ترین موسسات حسابرسی کشور استفاده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات انتقاد بهرامشاهی مجمع عمومی شرکت پسته
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :