دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس:

ورزش «پهلوانی» باید تقویت شود

  • شناسه خبر: 63394
ورزش «پهلوانی» باید تقویت شود

نماینده مردم رفسنجان و انار و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بر تقویت ورزش های پهلوانی تأکید کرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بر تقویت ورزش های پهلوانی تأکید کرد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام حسین جلالی اول دی ماه ۱۴۰۰ در جمع روسای هیأت های ورزشی شهرستان رفسنجان در سالن اجتماعات فرمانداری با تأکید بر حمایت و تقویت ورزش‌های قهرمانی اظهار داشت: در شهرستان رفسنجان نسبت به سایر ورزش ها ازجمله چوگان و ورزش های ساحلی که هزینه چندانی ندارند اما جذابیت و استقبال کننده زیادی دارند هم باید ورود کرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ورزش های پهلوانی هم جاذبه زیادی دارند که باید تقویت شوند، افزود: برگزاری نمایشگاه و المپیاد ورزشی در رفسنجان نشان داد این شهرستان در تمام زمینه های ورزشی حرف برای گفتن دارد و ورزشکاران قهرمان و پهلوان ملی و بین المللی زیادی در رفسنجان داریم که پرچم کشور و نام رفسنجان را در جهان بلندآوازه کرده اند.

حجت الاسلام جلالی یادآور شد: کرونا موجب شد ماههای زیادی درب باشگاه ها و سالن های ورزشی بسته بماند و باشگاه داران متضرر شوند و از طرفی جوانان و ورزش دوستان هم مدت ها از ورزش دور بمانند، اکنون که فعالیت دوباره باشگاه ها و سالن های ورزشی شروع شده و هیأت های ورزشی فعال شدند، از حواشی پرهیز شود و به ورزشی سالم با رعایت اخلاق پرداخته شود ما نیز در جهت ارتقاء ورزش شهرستان حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه به سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و جمعی از وزرا و اعضای کابینه دولت به رفسنجان به مناسبت ۱۸ دی روز رفسنجان اشاره کرد و گفت: ضمن معرفی ظرفیت های شهرستان باید از این فرصت برای حل مسائل و مشکلات ورزشی استفاده کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: همان طور که تیم فوتبال مس روی ریل موفقیت افتاده و بازی های خوبی در لیگ برتر انجام می دهد، با توجه به اینکه زمینه رشد ورزش شهرستان وجود دارد در سایر رشته های ورزشی هم با اتحاد و همدلی می توانیم به رشد و شکوفایی برسیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تقویت جلالی دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس نماینده مجلس ورزش پهلوانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :