روراستی گزارش می دهد:

جمعه های «تخریبی» شهرداری رفسنجان| این بار اداره کل امور اتباع شاکی است+تصاویر

  • شناسه خبر: 64075
جمعه های «تخریبی» شهرداری رفسنجان| این بار اداره کل امور اتباع شاکی است+تصاویر

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان از تخریب ملکی که در اختیار مهمانشهر بوده، توسط شهرداری و بدون هماهنگی خبر داد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان از تخریب ملکی که در اختیار مهمانشهر بوده، توسط شهرداری و بدون هماهنگی خبر داد.

به گزارش روراستی، در ادامه حاشیه های شهرداری رفسنجان در انجام طرح های خود و جلوگیری از طرح های عام المنفعه توسط ادارات دیگر، این بار بدون هماهنگی قبلی اقدام به تخریب یک منزل مسکونی در خیابان فرهنگ شهر رفسنجان شده است.

صاحب این ملک می‌گوید: صبح امروز همسایه ها با من تماس گرفتند که شهرداری خانه ات را خراب کرده است.

وی با بیان اینکه کار شهرداری خودسرانه بوده، ادامه می دهد: تا کنون هیچ نامه یا اخطاریه ای برای بنده ارسال نشده و وقتی که آمدم، دیدم تمام اسباب و دارایی ام و محل کارم در این ملک بود به هم ریخته و خانه ام تخریب شده است.

از طرف دیگر ملکی که در همین خیابان در اختیار اداره کل امور اتباع استان کرمان بوده هم امروز صبح بدون هماهنگی قبلی توسط شهرداری تخریب شد.

محمدرضا مهدلو مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان هم بیان کرد: بنده مأموریت بودم و امروز صبح خبر دادند که ملکی که در اختیار این اداره کل بوده و محل سکونت نگهبان داخل این ملک توسط شهرداری تخریب شده است.

وی با بیان اینکه ملک به صورت موقت و مشروط بر اینکه پس از بازگشت اتباع به کشورشان باید بازگردانده شود، به اداره کل امور اتباع واگذار شده بود که متأسفانه بدون هماهنگی تخریب می شود.

مهدلو با ذکر این مطلب که منکر اجرای طرح های شهرداری نیستیم چون به هر حال طرح جامع شهر است، ادامه داد: اما برای اجرای آن باید حداقل هماهنگی می کردند و توافق می کردیم، در حالی که نه جلسه ای گذاشتند و نه هیچ هماهنگی شده است.

وی یادآور شد: پیش از این یک اخطاریه به مسؤول مهمانشهر داده بودند و وی هم که اختیار املاک را برای تصمیم گیری ندارد، ولی در هر صورت باید با این اداره کل هماهنگ می کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تخریب شهردار رفسنجان مجید کهنوجی مدیر کل اتباع استانداری مهمانشهر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا

    اینا که از اسرائیل اشغالی هم بدتر بودند افغانی های بدبخت‌رو آواره کردن

    بنده خدا

    جواب حقوقی که از مهاجرین و سرایداران این ملک ضایع شده را کدام مسئول مهاجر ستیز می‌دهد؟

    علی

    خدا شفا همه مسولین رو