ربیعی:غیبت دو بازیکن مس مقابل سپاهان/فرصت تمرین تاکتیکی نداشتیم

  • شناسه خبر: 64081
ربیعی:غیبت دو بازیکن مس مقابل سپاهان/فرصت تمرین تاکتیکی نداشتیم

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: فردا مهدی کیانی و شاهین توکلی را به همراه تیم مقابل سپاهان نداریم.

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: فردا مهدی کیانی و شاهین توکلی را به همراه تیم مقابل سپاهان نداریم.

به گزارش روراستی، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان اظهار کرد: ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن را تبریک عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: بازی فردا خیلی بازی خوبی خواهد شد و تیم سپاهان نیاز به صحبت من در رابطه با خودش ندارد چون نشان داده که تیم و باشگاه بسیار معتبری هستند. نوید کیا از لحاظ شخصیتی و فنی جزو مفاخر استان اصفهان است و تیم سپاهان هم فوتبال بازی می‌کند و  نسبتا هر دو تیم شناختی از هم داریم.

سرمربی تیم مس رفسنجان ادامه داد: برای بازی فردا امیدوارم ما بتوانیم شرایطی که مدنظرمان هست ایجاد شود، اما تنها دغدغه من این است که ما خیلی فاصله کمی از بازی قبلی نسبت به این بازی داریم و اصلا نتوانستیم هیچگونه تمرین مرتبط با این بازی از لحاظ تاکتیکی داشته باشیم به‌دلیل اینکه همه اش در حالت دور ریکاوری بودیم.

وی افزود: ۱۲۰ دقیقه بازی در جام حذفی داشتیم و باید سه روز بعد آماده بازی مقابل سپاهان باشیم. به هر حال آخرین بازی قبل از تعطیلات نیم‌فصل هست می‌دانم همه تیم‌ها به خاطر فشردگی بازی‌ها مستهلک شدند اما تیم ما سختی‌های بیشتری هم به دلیل شرایط برگزاری مسابقات نسبت به تیم‌های دیگر خود دارد. اما تمام انرژی، توان و تدبیرمان را در بازی فردا می‌گذاریم و آرزوی سلامتی برای بازیکنان هر دو تیم دارم.

ربیعی متذکر شد: فردا مهدی کیانی و شاهین توکلی را به همراه تیم نداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سپاهان سرمربی تیم مس محمد ربیعی مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :