سرمربی سپاهان:

نویدکیا: همیشه بازی با مس برای ما سخت بوده است

  • شناسه خبر: 64083
نویدکیا: همیشه بازی با مس برای ما سخت بوده است

سرمربی تیم سپاهان گفت: واقعیت این است که برای ما همیشه بازی با مس سخت بوده و فردا هم بازی سختی داریم.

سرمربی تیم سپاهان گفت: واقعیت این است که برای ما همیشه بازی با مس سخت بوده و فردا هم بازی سختی داریم.

به گزارش روراستی، محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان امشب در نشست خبری پیش از بازی با مس اظهار کرد: در مورد بازی با مس رفنسجان در این دو ساله بازی‌های جذابی با هم داشتیم بزرگترین حسن دو تیم این است که دوست دارند فوتبال به روز و جذابی بازی کنند و اصرار به مسائل دفاعی بیش از حد برای گرفتن امتیاز ندارند، که این موجب می‌شود همیشه بازی این دو تیم جذاب باشد و حتما بازی فردا هم جذاب خواهد بود.

وی ادامه داد: واقعیت این است که برای ما همیشه بازی با مس سخت بوده و فردا هم بازی سختی داریم بازی به عنوان بازی راحت نداریم هر بازی سه امتیاز دارد و برای دو تیم سه امتیاز مهم است و هر دو تیم تمام تلاش خود را می‌کنند.

نویدکیا افزود: مس پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته همیشه برای رقبای خود تیم قابل احترامی است و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: جا دارد از مسئولان باشگاه مس تشکر کنیم طی این دو روز همکاری کردند که سفر خوبی داشته باشیم. بدون مشکل آمدیم امیدوارم فردا بازی جذابی باشد که هواداران هر دو تیم لذت ببرند.

نویدکیا در خصوص محرومان و مصدومان سپاهان برای بازی فردا هم گفت: یاسین سلیمانی مصدوم و سروش و نورافکن محروم هستند و یک بازیکن همراه تیم نیامده است که بعدا در مورد آن صحبت می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سرمربی سپاهان فوتبال لیگ برتر محرم نویدکیا مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :