رئیس سابق آموزش و پرورش رفسنجان:

اداره کل نوسازی مدارس استان به رفسنجان بدهکار است

  • شناسه خبر: 64173
اداره کل نوسازی مدارس استان به رفسنجان بدهکار است

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان گفت: آموزش و پرورش رفسنجان از اداره نوسازی مدارس استان طلب دارد. این اداره در قولی که داده است باید در برابر ساخت یک مدرسه در رفسنجان توسط خیرین دو مدرسه را احداث کند ولی این تعهد محقق نشده است.

رئیس سابق آموزش و پرورش رفسنجان گفت: آموزش و پرورش رفسنجان از اداره نوسازی مدارس استان طلب دارد. این اداره در قولی که داده است باید در برابر ساخت یک مدرسه در رفسنجان توسط خیرین دو مدرسه را احداث کند ولی این تعهد محقق نشده است.

به گزارش روراستی، حسین تقوی رشیدی رئیس سابق آموزش و پرورش رفسنجان روز گذشته در آیین تکریم خود اظهار کرد: رکن اصلی توسعه، نیروی انسانی است‌ و طی سه سال اخیر هر سال بیش از ۲۰۰ هزار نفر ساعت کلاس توانمندسازی برای همکاران‌ برگزار کردیم‌ و در این‌ زمینه رتبه برتر استان‌ را کسب کردیم‌ گرچه تا رسیدن به هدف مطلوب راه زیاد است.

تقوی با بیان اینکه سعی کردیم‌ از حاشیه ها و سیاسی کاری ها پرهیز کنیم ادامه داد: بیش از ۶۰ هزار دانش آموز در شهر رفسنجان و روستاهای تابعه وجود دارد که با تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ مربی در مراکز‌ غیردولتی و ۳ هزار و ۵۰۰ مربی و معلم‌ در مدارس دولتی به دانش آموزان تعلیم‌ می دهند.

وی با بیان اینکه به رفع کمبود نیرو در آموزش و پرورش توجه کردیم‌ و در این‌ زمینه میانگین‌ سنوات‌ خدمت همکاران‌ اداری ۷ سال کمتر شد.

تقوی رشیدی زاده رمز موفقیت را مشارکت با مدیران ارگان‌ های مختلف دانست و افزود: ۹۰ مدرسه بالای ۵۰ سال قدمت در رفسنجان وجود دارد که از استحکام‌ و استاندارد مطلوبی برخوردار نیستند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش رفسنجان از اداره نوسازی مدارس استان طلب دارد. این اداره در قولی که داده است باید در برابر ساخت یک مدرسه در رفسنجان توسط خیرین دو مدرسه را احداث کند ولی این تعهد محقق نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اداره کل نوسازی حسین تقوی رئیس سابق آموزش و پرورش مدارس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :