مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان عنوان کرد:

شرکت ۸۰ اثر از هنرمندان رفسنجانی در جشنواره های ملی و بین المللی

  • شناسه خبر: 64213
شرکت ۸۰ اثر از هنرمندان رفسنجانی در جشنواره های ملی و بین المللی

مدیرکل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: طی ۱۰ سال گذشته ۸۰ کار انجمن سینمای جوان رفسنجان در رویدادهای ملی و بین المللی شرکت داده شده و درخشیدند.

مدیرکل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: طی ۱۰ سال گذشته ۸۰ کار از انجمن سینمای جوان رفسنجان در رویدادهای ملی و بین المللی شرکت داده شده و درخشیدند.

به گزارش روراستی، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان عصر امروز در آیین اختتامیه چهاردهمین هفته عکس انجمن سینمای جوان رفسنجان در سینما گلستان امین با حضور رییس انجمن سینمای جوان کشور اظهار کرد: استان کرمان ظرفیت‌های متنوع و مختلفی در حوزه‌های مختلف دارد و شهرستان رفسنجان یکی از شهرستان‌های مهم استان است که ظرفیت‌های فرهنگی هنری زیادی دارد و در کنار سرمایه معادن مس و پسته در زمینه سرمایه نیروی انسانی دارای ویژگی‌های خاصی است.

علیزاده بیان کرد: در حوزه فرهنگ و هنر و ادب شخصیت‌های برجسته‌ای در رفسنجان هست که در کشور منشا اثر بوده و هستند و رفسنجان در حوزه هنرهای تجسمی، فیلمسازی و عکاسی برجستگی‌های ویژه‌ای دارد.

علیزاده افزود: دفتر انجمن سینمای جوان رفسنجان به‌واسطه فعالیت‌های چشمگیری که دارد در بین انجمن‌های استان برجسته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انجمن سینمای جوان نقش مهمی در تربیت و آموزش فیلمسازان حرفه‌‌ای آینده این مرز و بوم دارد، ادامه داد: پایه‌های انجمن بسیار قوی است و شاهد درخشش این بچه‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان در ده سال گذشته ۸۰ کار در رویدادهای ملی و بین‌المللی شرکت داده و درخشیده است.

علیزاده اضافه کرد: از حیث ظرفیت‌ها، زیرساخت‌ها، امکانات و پشتیبانی‌ها انجمن سینمای جوان رفسنجان پیشگام است و نگاه مثبت مجموعه مس و اخیرا شهرداری در حمایت از فعالیت‌های فرهنگی هنری شهرستان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انجمن سینمای جوان رفسنجان فرهنگ و ارشاد محمدرضا علیزاده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :