یادداشت؛

ادامه تخلفات مافیای آب در رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 64220
ادامه تخلفات مافیای آب در رفسنجان+تصاویر

علی رغم ممانعت دادستانی از انتقال آب به صورت غیرمجاز توسط یکی از خیران به نام رفسنجان، پس از چند روز وقفه مجددا این تخلف روز پنج شنبه تکرار شد و نیروی انتظامی در محل حضور یافت و موضوع را صورتجلسه کرد.

علی رغم ممانعت دادستانی از انتقال آب به صورت غیرمجاز از چاهی که اراضی آن تغییر کاربری پیدا کرده، پس از چند روز وقفه مجددا این تخلف روز پنج شنبه تکرار شد و نیروی انتظامی در محل حضور یافت و موضوع را صورتجلسه کرد.

به گزارش روراستی، در پی گزارش قبلی مبنی بر انتقال آبی که هیچ مالکیتی روی آن نیست و اراضی که چاه بوده تغییر کاربری پیدا کرده و عملا مالک هیچ اختیاری برای آن چاه و آب آن نخواهد داشت و نیروی انتظامی و دادستانی جلوی ادامه کار را گرفتند، روز پنج شنبه ۷ بهمن ماه مجددا تخلف قبلی تکرار شد.

انتقال هم از داخل رودخانه شور  و حوالی پل فجر رفسنجان است که نیروی انتظامی در صحنه حاضر و تخلف صورت گرفته را صورتجلسه کرد.

این کار خلاف قانون در حالی رخ می دهد که مسؤولان خود را به خواب زده و در برابر این فرد متمول سکوت اختیار کرده اند که اینچین بی پروا پا روی خط قرمز گذاشته می شود؛ گویا قانون فقط برای افرادی است که پشتوانه مالی و نفوذ در دستگاه دولتی ندارند.

از طرفی به بهانه مجموعه فرهنگی ورزشی و پساب آن، چنین کاری را انجام می دهند که آن هم بی اساس است چون مجموعه ورزشی در بلوار امام رضا (ع) است و خط انتقال آب، از بستر رودخانه شور و از زیر پل فجر ربه سمت روستای اسلام آباد و به جهت استفاده در باغات پسته می گذرد.

اگر قرار باشد مسؤولان شهر رفسنجان مانع از اجرای قانون شوند، سنگ روی سنگ بند نمی شود و سطح توقعات برای انجام کارهای غیرقانونی از این دست بالا می رود، که قطعا این قانون شکنی ها مسائل و تبعات اجتماعی جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

مطالبه ای که در این راستا وجود دارد، اجرای قانون برای تمام اقشار و ممانعت از تکرار چنین تخلفاتی است که نوعی حق و ناحقی هم به شمار می رود و دستگاه قضایی و دستگاههای نظارتی و اطلاعاتی  باید بدون هیچ ملاحظه کاری، قاطعانه در برابر این تخلفات و مجوزهایی که بی اساس صادر می شوند، بایستد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتقال آب بستر رودخانه شور خیر معروف مافیای آب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین ملاحسینی

    سلام از اینکه شما پیگیر قانون شکنی یک شخص هستید کار پسندیده ای هست ولی این نکته را در نظر داشته باشید اگر این اب برای درختان پسته جایی دیگر که درمعرض خشک شدن هستن استفاده شود چه مشکلی پیش میاید از درخت پسته افراد زیادی استفاده میبرن همه درامد ان به جیب یک نفر سرازیر نمیشود‌ . در ضمن چاهای دیگری هم هست که اب ان به جای دیگه منتقل شده و اراضی تغییر کاربری شده حالا چرا یه عده روی این چاه مذکور حساس شدن جای سوال دارد. این همه اختلاس و رانت را نمیبیند ؟..!! اگر جواب من بدید خوشحال میشوم . در ضمن سالهاست که لایحه ازاد شدن انتقال اب در دولتها مطرح هست ولی فکر کنم هنوز به تصویب نرسیده