در خطبه های نماز جمعه مطرح شد؛

تأکید امام جمعه رفسنجان بر رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به بازگشت به وضعیت نارنجی

  • شناسه خبر: 64229
تأکید امام جمعه رفسنجان بر رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به بازگشت به وضعیت نارنجی

امام جمعه رفسنجان گفت: با توجه به گسترش بیماری کرونا و شیوع همه‌گیری این بیماری، تقاضا داریم پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک و اقدام به تزریق واکسن نوبت سوم را در برنامه داشته باشید.

امام جمعه رفسنجان گفت: با توجه به گسترش بیماری کرونا و شیوع همه‌گیری این بیماری، تقاضا داریم پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک و اقدام به تزریق واکسن نوبت سوم را در برنامه داشته باشید.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مقاومت حساب‌شده ملت ایران در موضوع تحریم‌ها که اوباما رئیس جمهور اسبق اعلام کرد که تحریم‌های فلج کننده علیه ایران به کار خواهد گرفت و بعد از او ترامپ گفت فشارهای حداکثری بر ایران تحمیل خواهیم کرد پیش‌بینی‌های این دو رئیس جمهور آمریکا را به شکست کشاند.

وی ادامه داد: هفته گذشته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: تحریم‌ها علیه ایران نه تنها موثر نبود، بلکه موجب شکست خفت‌بار آمریکا شد.خودشان از تحریم‌ها چه آروزیی داشتند و امروز خودشان اذعان به شکست آمریکا دارند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هم تهدید به حمله به مراکز هسته‌ای ایران کرد تا دست و پای مذاکره‌کنندگان در برجام را بلرزانند، افزود: چند روز اخیر مرکز تحقیقات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به رئیس رژیم صهیونیستی به ناتوانی اسرائیل در رویارویی با ایران اشاره کرده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها روز چهارشنبه گذشته اعلام کردند که طی هقته‌های اخیر سه عضو تیم مذاکره‌کننده آمریکا را به‌دلیل رویکرد سختگیرانه‌ای که با مذاکره‌کنندگان ایران داشتند، برکنار کردند و گفتند باید با ایران تعامل داشته باشیم.

عسکری به اذعان آمریکایی‌ها در پیشرفت‌های چشمگیر پس از خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: توانایی امنیت می‌آورد و دانشمندان هسته‌ای، علوم پزشکی و نانو با قدرت و اقتدار جلو رفته و این دانایی سبب توانایی شد و دشمنان را یکی پس از دیگری کنار گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حملات گسترده هوایی عربستان و هم‌پیمانانش به مناطق مسکونی یمن و نقض ۹۵ بار آتش‌بس استان‌های یمن و شهادت ده‌ها کودک و زن اشاره و ابراز کرد: مجامع بین‌المللی مدافع حقوق بشر در برابر این جنایات خفه شده‌اند و حرفی نمی‌زنند.

عسکری متذکر شد: با توجه به گسترش بیماری کرونا و شیوع همه‌گیری این بیماری، تقاضا داریم پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک و اقدام به تزریق واکسن نوبت سوم را در برنامه داشته باشید.

شایان ذکر است: مردم رفسنجان امروز در محکومیت جنایات علیه ملت مظلوم یمن مسیر مصلی تا میدان سردار شهید صیاد شیرازی را راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان پروتکل های بهداشتی حجت الاسلام عسکری کرونا نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :