روراستی گزارش می دهد؛

نواختن زنگ انقلاب در رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 64272
نواختن زنگ انقلاب در رفسنجان+تصاویر

با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و جمعی از مسئولان زنگ انقلاب در دبیرستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان نواخته شد.

با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و جمعی از مسئولان زنگ انقلاب در دبیرستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان نواخته شد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان علی‌بن ابیطالب(ع) با تبریک دهه فجر اظهار کرد: این ایام بهانه‌ایست که مروری بر گذشته داشته باشیم که از کجا به کجا رسیدیم.

وی عنوان کرد: ده قرن که به دوره قرون وسطی معروف است، دین و خداباوری را مسخره کردند و هرچه بود از نکات منفی به دین نسبت دادند، دوره بعد رنسانس شروع شد و از قرن ۱۷ با اختراع ماشین، ساعت و زمان‌سنج و… قدرت علم را به رخ دین کشیدند و گفتند ده قرن دین حاکم بود پیشرفتی نداشتیم و اکنون علم حاکم شده و این هم اختراع صورت گرفت.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: هرچه به‌عنوان دین بود به استحضاء گرفتند اما در قرن بیستم شخصی به نام امام روح‌الله پیدا شد و فرمود می‌خواهم جکومتی مبتنی بر دین راه بیندازیم به نام “جمهوری اسلامی” نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد و  از روز اول انقلاب، انقلاب اسلامی ما سه روزه نشده بود که به جان انقلاب افتادند از ترور، جنگ، تحریم و…از هیچ ظلمی علیه ملت ایران دریغ نکردند اما انقلاب نوپای سه روزه امروز وارد چهل و چهارمین سال عمر خود می‌شود.

وی عنوان کرد: در دنیا حدود ۲۰۴ کشور هست که رتبه‌های ما قبل از انقلاب تا امروزدر بین این کشورها از ۱۸۰ به بالا بود و با امروز اصلا قابل مقایسه نیست. به برکت خون شهدا و امام شهدا و مردان بزرگی که برای کشور حماسه آفریدند مانند سردار دل‌ها، در اکثر زمینه‌ها رتبه تک‌رقمی هستیم، در هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، شبیه‌سازی، هوافضا، پرتاب ماهواره، صنایع دفاعی و موشکی …و ثابت کردیم اسلام، خداباوری و حکومت دینی به‌عنوان یک قدرت، آمریکا و اسرائیل را به چالش کشیده است و امروز آمریکا و اسرائیل در نهایت ضعف و بحران و مشکل هستند و این قدرت اسلام و حکومت دینی‌ست و قدرت خداباوری است که اسرائیل در محاصره هزاران موشک بچه‌های شیعه است و آمریکا در گوشه رینگ قرار گرفته و التماس می‌کند سر میز مذاکره بیایید.

حجت‌الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: امروز کلید حل مشکلات جهان و منطقه، جمهوری اسلامی ایران شده است.

نقش بی‌بدیل مردم در دوران انقلاب بر کسی پوشیده نیست

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان هم در این مراسم با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: هر انقلابی برای استمرار و ماندگاری نیازمند چند رکن اصلی است؛           برنامه و اهداف انقلاب، امام انقلاب که انقلاب را راهبری و امامت می‌کند نه فقط رهبری بلکه جلوداری می‌کند و رکن سوم هم مردم و یاران انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: امام (ره) در ۱۲ سال ۵۷ آمدند در گلزار شهدا فرمودند «من به پشتوانه این ملت، دولت تعیین می‌کنم» و مردم از اقشار مختلف در پیروزی انقلاب و نیز دوران دفاع مقدس حضور و نقش مؤثری داشتند.

عسکری افزود: مردم پای انقلاب ماندند و سختی‌ها را تحمل کردند و امروز جمهوری اسلامی در بسیاری از موضوعاتی که قبل از انقلاب در رده‌های پایین بودیم، رتبه برتر دنیا را از ان خود کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انقلاب اسلامی دهه فجر زنگ انقلاب نواختن زنگ انقلاب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :