امام جمعه رفسنجان:

ادارات از جیب دولت و بیت المال هدیه ندهند

  • شناسه خبر: 64311
ادارات از جیب دولت و بیت المال هدیه ندهند

امام جمعه رفسنجان گفت: بنده توصیه می‌کنم هدایایی که در تکریم و معارفه ها داده می‌شود از جیب دولت و بیت‌المال نباشد.

امام جمعه رفسنجان گفت: بنده توصیه می‌کنم هدایایی که در تکریم و معارفه ها داده می‌شود از جیب دولت و بیت‌المال نباشد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک حلول ماه رجب، اظهار کرد: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان فرصتی است که انسان به خودسازی برسد.

وی با تسلیت رحلت مرجع عالی‌قدر شیعیان جهان بیان کرد: آیت‌الله صافی گلپایگانی همواره در خدمت اسلام، فقات و نشر معارف اسلام و همواره در خدمت انقلاب و مشاور امین، دلسوز و آگاه برای رهبر انقلاب بودند.

عسکری با تبریک ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: علی‌رغم این همه جنگ، محاصره ، تحریم و تهدید دشمنان که برای نابودی انقلاب صف‌آرایی کرده بودند، الان چهل و سومین سال انقلاب را جشن می‌گیریم.

وی با اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: رهبر انقلاب محصول تلاش چهل ساله را کشور و ملتی مستقل، آزاد، مقتدر، باعزت، متدین، پیشرفته در علم، انباشته از تجربه‌های گران‌بها، مطمئن، امیدوار و دارای تأثیر اساسی در منطقه و منطق قوی در مسائل جهای و رکورددار در مسائل علمی دانستند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به دستاوردهای نظام خاطرنشان کرد: باید از این دستاوردها حفاظت کنیم و بر آنها بیفزاییم و به داشته‌هایمان قانع نباشیم. هرجامعه‌ای که به گذشته خود بسنده کند، سقوط خواهد کرد.

وی ابراز کرد: بعد از هر دولتی که روی کار می‌آید طبیعی‌ست که جابه‌جایی نیروها امری کاملا پذیرفته شده، منطقی و قانونی است و هدیه‌دادن در اسلام پذیرفته‌شده است.اما بنده توصیه می‌کنم هدایایی که داده می‌شود از جیب دولت و بیت‌المال نباشد؛ ضمن آنکه در جابه‌جایی‌ها شایسته‌سالاری اصل باشد نه بر اساس مسائل باندی و جناحی عمل شود.

عسکری با اشاره به اعلان آمریکا و  پذیرش شکست تحریم‌ها که اقرار کردند و از آن به‌عنوان شکست خفت‌بار یاد کردند، ادامه داد: رهبری افسران جبهه اقتصادی را کارآفرینان و کارگران را رزمندگان بااخلاص و باصفای این میدان نامیدند.

وی بر رعایت هنجارها و مسائل شرعی و قانونی در جامعه تأکید کرد و گفت: از حضور فعال‌ نیروی انتظامی که نیروی در صحنه است، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان بیت المال حجت الاسلام عسکری نمازجمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :