اختتامیه پویش «پرچم افتخار»در رفسنجان

  • شناسه خبر: 64405
اختتامیه پویش «پرچم افتخار»در رفسنجان

آیین اختتامیه پویش پرچم افتخار در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

آیین اختتامیه پویش پرچم افتخار در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان صبح امروز در مراسم اختتامیه پویش «پرچم افتخار» به‌مناسبت دهه مبارک فجر در دانشگاه ولیعصر(عج) اظهار کرد: پویش پرچم افتخار کار ارزشمند و بزرگی‌ست که در دانشگاه انجام شده است.دشمن به‌دنبال آن است که در راستای مبارزه با ارزش‌های ایرانی تهاجم ترکیبی ایجاد کند و تهاجم رسانه‌ای یکی از این راه‌های دشمن است.

وی ادامه داد: وقتی پرچم جمهوری اسلامی را که نماد استقلال و هویت کشور است نمی‌توانند در فضای مجازی تحمل کنند نشان افتخار این پرچم  و هویت و استقلال ایران اسلامی است و این برای دشمن قابل تحمل نیست.

عسکری افزود: باید در کنار عملیات پدافندی و دفاعی، عملیات آفندی و تهاجمی داشته باشیم. نباید آرام بنشینیم منتظر حرکت دشمن باشیم، باید در فضای مجازی  فعالیت بیشتری برای مقابله با دشمنان داشته باشیم.

عسکری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ یک انقلاب سیاسی نبود که مردم قیام کنند یک رژیم ساقط و رژیم دیگری جایگزین شود، بلکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب سیاسی، فرهنگی، نظامی و ارزشی در همه زمینه‌ها بود و ابعاد این انقلاب باید برای مردم تبیین شود.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌های پزشکی، نانو، صنعتی، اقتصادی و خدمات به مردم و…قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.جمهوری اسلامی ایران در دنیا اولین کشور در راستای رساندن گاز طبیعی به خانه‌های مردم است و ۲۵ میلیون انشعاب گاز خانگی در کشور داریم و ۱۰۰ درصد شهرها برق‌ دار هستند و این همه پیشرفت و خدمات در دوران تحریم‌های دشمنان باید به‌خوبی تبیین شود.

امام جمعه رفسنجان متذکر شد: جامعه به معنای واقعی خود در حال انقلاب است و انقلاب به معنای زیر و رو شدن نیست، بلکه انقلاب تغییر ماهیت است.

احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب و اعیاد ماه رجب اظهار کرد: جنگ ما در جنگ اراده‌ها خلاصه می‌شود. یک اراده‌ای به اسم استکبار جهانی وجود دارد تا قبل از انقلاب هر کار خواسته انجام داده، بعد از پیروزی انقلاب اراده جدیدی شکل گرفت که اراده ایران اسلامی انقلابی و کم‌کم به محور مقاومت توسعه پیدا کرد.

وی اضافه کرد: در جنگ اراده‌ها تمرکز بر ایجاد تردید بر باورهای حقیقی آدم‌هاست و دروغ را به‌حدی بزرگ می‌کنند که باورپذیر شود و این سیاست رسانه‌ای غرب است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به پیشرفت‌هایی که در زمان انقلاب در کشور ایجاد شده، افزود: ممکن است در جایی ضعف‌هایی وجود داشته باشد، اما جبهه جوان و دانشگاهی ما باید به جهاد تبیین بپیوندند الان مانند اول جنگ است یک هجمه منسجم همگانی به‌عنوان احساس تکلیف شرعی در بستر فضای مجازی ایجاد و به کمک نهادهای رسمی بیایند.

علیرمضانی ابراز کرد: امروز پرچم جمهوری اسلامی که ۳۴ سال پیش امام راحل آن را برافراشتند، تبدیل به پرچم تمام آزادیخواهان جهان شده و هرکس روحیه ضداستکباری دارد ولو در کشور دیگری زندگی می‌کند، با افتخار با این پرچم عکس می‌گیرد و در فضای مجازی منتشر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها رفاه مادی صرف دارند، اما آروزی این استقلال کشور ما را دارند و پرچم ما نماد آزادیخواهان جهان شده است.

علیرمضانی گفت: آمریکا سه وضعیت در مقابل جمهوری اسلامی اتخاذ کرده؛ اول وضعیت تهاجمی که اول انقلاب آن را ایجاد کرد، دوم وضعیت توازن قدرت بود و الان به بازدارندگی رسیدند و خودشان اذعان کردند وضعیت هم‌آوری ما در مقابل جمهوری اسلامی بازدارندگی است و این افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران است که نظام سلطه در مقابل ایران به این اندازه احساس ضعف کند.

رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) نیز اظهار داشت: فلسفه این برنامه (پویش پرچم افتخار) هشتکی در سایت رهبر انقلاب تحت عنوان پرچم افتخار به‌مناسبت دهه فجر ایجاد شد که همه در منازل، سازمان وستگاه‌ها هرکس به هر نحو این پرچم را با افتخار به اهتزار درآورد که این پیج در اینستاگرام حذف شد و به همین دلیل همکاران ما در روابط عمومی دانشگاه تصمیم به راه‌اندازی پویش «پرچم افتخار» گرفتند.

وی تصریح کرد: همه این کارها به نوعی آخرین نفس‌ها و تلاش‌های دشمن در راستای مبارزه علیه نظام ولایی‌ست و و اینکه نمی‌توانند ببینند عکس سردار دل‌ها جایی منتشر شود و پرچم جمهوری اسلامی جایی باشد از کتمان حق است و در فضای بی‌اطلاعی و ناآگاهی مردم تحریف صورت گیرد.

رنجبرکریمی بیان داشت: جهاد تبیین که امروز رهبر انقلاب مطرح می‌کنند و از آن به‌عنوان یک فریضه یاد کردند، در همین راستاست که همه ملت و صاحبان قلم به صحنه بیایند و در مقابل تحریف‌ها و دشمنی‌ها جهادگونه وارد شوند و  جهاد کبیر همین جهاد تبیین است که باید با روشنگری، استدلال و منطق به مبارزه با دشمنی‌ها رفت.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :