فرماندار ویژه رفسنجان خبر داد:

پیش‌بینی اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی برای طرح آب آشامیدنی شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 64438
پیش‌بینی اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی برای طرح آب آشامیدنی شهرستان رفسنجان

فرماندار ویژه رفسنجان گفت: بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح آب آشامیدنی در رفسنجان پیش‌بینی شده و در حال اجرا است.

فرماندار ویژه رفسنجان گفت: بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح آب آشامیدنی در رفسنجان پیش‌بینی شده و در حال اجرا است.

به گزارش روراستی، علی‌اکبر پورمحمدی روز جمعه در جمع نمازگزاران در مصلی ضمن قدردانی از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: رفسنجان قبل از انقلاب شهر خون و قیام بود و همدوش انقلاب محکم ایستاد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه مهمترین دستاورد انقلاب، استقلال نظام بود که مردم از دیکتاتوری، آمریکا، اسرائیل و انگلیس رهایی پیدا کردند، افزود: مردم خودشان در میدان بودند و این رهایی را رقم زدند.

وی با اشاره به خدماتی که دولت‌های مختلف در طول انقلاب انجام دادند، عنوان کرد: بعد از انقلاب، در زمینه برق در شهرستان رفسنجان ۱۴۰۰ انشعاب داشتیم، بعد از انقلاب ۱۰۴ هزار انشعاب برق و ۱۳۵ هزار انشعاب آب داریم و در هر ثانیه ۱۳۴۰ لیتر مردم آب استاده می‌کنند.

پورمحمدی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه راه‌ها و ظرفیت‌هایی مانند معادن، کشاورزی و صنایع در این شهرستان اظهار داشت: ۴۰ هزار خانوار رفسنجانی درگیر کار کشاورزی پسته هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ نقطه گردشکری شناسایی شده که در جذب توریست یک ظرفیت بالاست، افزود:  با دست توانای نیروهای جهادی خودمان در سال ۱۴۰۰، ۲۹۱ هزار تن کاتد تولید کردیم.

فرماندار ویژه رفسنجان ادامه داد: ۳۰ تولید درصد گوشت مرغ استان در رفسنجان است  و بیش از ۶ هزار راس اسب در رفسنجان داریم که توسط بخش خصوصی این صنعت راه‌اندازی شده و نژاد بومی شهرستان است.

وی با تأکید بر اینکه خط قرمز ما ولایت است، خاطرنشان کرد: اولین قدم برای موفقیت وحدت بین اقشار مردم و مسؤولان است.

پورمحمدی ابراز کرد: با توجه به همه نیازهای منطقه تلاش داریم با منابع موجود برای مردم کار کنیم و بحث اول ما اشتغال را به‌طور جدی در دستور کار داریم.

وی یادآور شد: در آبان و آذر سال آینده بیش از ۲ هزار جوان تحصیلکرده در امور مس سرچشمه به‌کار گرفته خواهد شد که فقط از بومی‌های شهرستان هستند و این مطالبه بحق مردم است و حق ندارند از شهر دیگر نیرو بگیرند و پای این موضوع محکم ایستاده‌ایم.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح آب آشامیدنی در رفسنجان پیش‌بینی شده و در حال اجرا است، تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان برای تصفیه‌خانه و دو منبع ۲۰ هزار متر مکعبی در حال ساخت است و پایان ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود و حومه غربی و شرقی و کل مناطق نوقات از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

وی متذکر شد: برای آب کشاورزی راهکاری برای وضع موجود که کشاورزی حفظ شود در حال گفت‌وگو هستیم و راهکارها که آماده شدند به اطلاع مردم خواهیم رساند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
پورمحمدی رفسنجان طرح آبرسانی فرماندار رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :