مدیرکل صدا و سیمای کرمان خبر داد:

فرستنده رادیو رفسنجان تقویت می شود/بهره مندی تمام رفسنجانی ها از برنامه های رادیو

  • شناسه خبر: 64549
فرستنده رادیو رفسنجان تقویت می شود/بهره مندی تمام رفسنجانی ها از برنامه های رادیو

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: به‌زودی فرستنده رادیو رفسنجان که بُرد محدودی داشت را تقویت خواهیم کرد و تجهیزات آن خریداری شده که با راه‌اندازی آن کل شهرستان می‌تواند از برنامه‌های رادیو رفسنجان بهره‌مند شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: به‌زودی فرستنده رادیو رفسنجان که بُرد محدودی داشت را تقویت خواهیم کرد و تجهیزات آن خریداری شده که با راه‌اندازی آن کل شهرستان می‌تواند از برنامه‌های رادیو رفسنجان بهره‌مند شود.

به گزارش روراستی، بعد از ظهر امروز آیین گرامیداشت بیست و دومین سالگرد تأسیس رادیو شهری رفسنجان با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد.

احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در این مراسم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اظهار کرد: ایشان به جهاد تبیین به‌عنوان فریضه عظیم و جدی اشاره کردند که بخش بزرگ این کار برعهده اصحاب رسانه است.

وی عنوان کرد: کسانی که در دل مردم تردید ایجاد می‌کنند و تطهیر خاندان کثیف و دزد پهلوی را رسانه‌ای می‌کنند و دستاوردهای انقلاب، نظام و دولت را هیچ و پوچ می‌شمارند و نمایان نمی‌کنند، موجب می‌شود که خرابی‌ها علیه دستاوردهای انقلاب ایجاد شود و متاسفانه بخشی از جامعه ما در دام این‌ها می‌افتند.پس جهاد تبیین برای مقابله با دشمن واجب است.

علیرمضانی تصریح کرد: فضای مجازی سنگر مقدس ماست و باید دستاوردها را بیان کرد. دشمن در اتاق‌های فکرش توطئه‌ها علیه براندازی ایران و اسلام  در فضای دارد. صهیونیست ها در بخشش بخیل هستند ولی در رسانه بخشنده‌ترین مردم هستند، زیرا برای بنیان براندازی کار می‌کنند و باید جوانان را دریابیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در رفسنجان به برکت انقلاب رادیو داریم که این رسانه تلاش و فعالیت‌های خوبی دارد و به‌زودی فرستنده رادیو رفسنجان که برد محدودی داشت را تقویت خواهیم کرد و تجهیزات آن خریداری شده که با راه‌اندازی آن کل شهرستان می‌تواند از برنامه‌های رادیو رفسنجان بهره‌مند شود.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان نیز با تأکید بر اینکه برد رادیو در رفسنجان باید تقویت شود تا همه نقاط شهرستان از جمله کبوترخان، نوق و کشکوئیه هم از این نعمت بهره‌مند شوند، اظهار داشت: در حال حاضر دهکده جهانی و فضای مجازی تمامی اخبار را لحظه‌ای به اقصی‌نقاط جهان مخابره می‌کند.

وی ابراز کرد: مطالبی که از رسانه رادیو پخش می‌شود باید همه افکار عمومی از نظر اعتقادی، سیاسی، مذهبی و سِنی را اغنا کند و آموزنده باشد.رادیو باید به‌روز باشد و نبض سیاسی و اجتماعی در دستانش باشد.

یدالله صالحی مدیر رادیو رفسنجان نیز عنوان کرد: رادیو ۳۷ درصد مخاطب را به خود جذب کرده و در رادیو رفسنجان تلاش کردیم که مطالبات مردم را به گوش مسئولان برسانیم.

وی از برنامه‌های مذهبی، حوزه سلامت، ورزش و…در رادیور رفسنجان یاد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تقویت فرستنده رادیو رفسنجان رادیو رفسنجان فرستنده رادیو رفسنجان مدیرکل صدا و سیمای کرمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :