در فاصله میلاد امام حسین(ع) و میلاد امام زمان(عج) صورت می گیرد؛

توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان رفسنجانی

  • شناسه خبر: 64569
توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان رفسنجانی

امام جمعه رفسنجان گفت: در فاصله میلاد امام حسین(ع) و امام زمان(عج) ۱۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان رفسنجانی توزیع می شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: در فاصله میلاد امام حسین(ع) و امام زمان(عج) ۱۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان رفسنجانی توزیع می شود.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک حلول ماه شعبان اظهار کرد: امامین انقلاب همه ما را به درک ماه شعبان که مقدمه ورود به ماه رمضان است، دعوت کردند.

وی بیان داشت: چهاردهم اسفند روز احسان و نیکوکاری مصادف با سالروز تأسیس کمیته امداد است که ۲۲ روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فرمان تأسیس این نهاد را دادند؛ پیامی که این اقدام داشت؛ یعنی توجه به نیازمندان در صدر برنامه‌های حاکمیتی و مردم باشد.

عسکری با اشاره به اینکه در ماه شعبان و آستانه سال جدید هستیم از کمک‌های مومنانه غافل نباشیم، افزود: در بحث جهیزیه ۱۰۰ سری جهیزیه آماده شده که در فاصله بین ولادت امام حسین(ع) تا میلاد امام زمان(عج) بین نوعروسان توزیع می‌شود.

وی به جنگ روسیه و اوکراین پرداخت و گفت: جمهوری اسلامی با جنگ و کشته‌شدن مردم با هر دین و مذهب و تخریب زیرساخت‌ها و سرمایه‌های مردم مخالف است و در اوکراین خواهان و طرفدار توقف و خاتمه جنگ هستیم که با مذاکره مسائل و مشکلات خود را حل کنند، اما در عین حال دنیا باید ریشه بحران‌سازی‌ها را بداند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: در سال ۱۹۹۷ میلادی، ناتو متعهد شده بود به سمت شرق و مرزهای سرزمینی روسیه توسعه پیدا نکند، اما آمریکا و اروپا این تعهدشان را زیر پا گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: در این ماجرا یک انفجار مهیب بلند شد که خیلی از آدم‌هایی که در خواب غفلت بودند بیدار شدند، کسانی که چهره آمریکا و اروپا را زیبا ترسیم کرده بودند، این چهر برایشان رو شد و با این تهاجم و عملیات نظامی یک نورافکن قوی هم روشن شد که برخی آدم‌هایی که تنگ‌نظر و بی‌بصیرت هستند حقایق را ببینند که آمریکا چگونه به متحدان خودش هم خیانت می‌کند.

عسکری ابراز کرد: دشمن در بحث برجام دنبال خلع سلاح ایران است که همان بلایی که سر اوکراین آمد سر ایران بیاید، اما کور خوانده‌اند؛ نه ایران اوکراین است و نه رهبر اندیشمندی که بر برج دیده‌بانی انقلاب نشسته و تحرکات دشمنان و مصالح مردم را می‌بیند، هرگز تحت تأثیر این غوغاسالاری‌های دشمن قرار نخواهند گرفت.

وی عنوان کرد: دشمن در جنگ هشت‌ساله یک وجب از خاک جمهوری اسلامی را نتوانست اشغال کند و این قدرت ملی و مردمی و انسجام ملی روز به‌روز بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :