یادداشت؛

کنسرتی به رنگ ابتذال در رفسنجان/منتقدان دیروز، ساکتین امروز

  • شناسه خبر: 64702
کنسرتی به رنگ ابتذال در رفسنجان/منتقدان دیروز، ساکتین امروز

در حالی شب گذشته کنسرت خنده در رفسنجان برگزار شد که در کنار خنده و شادی مردم حرکات موزون، پایکوبی و ابتذال هم در موج ششم کرونا موج می زد.

در حالی کنسرت خنده در رفسنجان برگزار شد که در کنار خنده و شادی مردم حرکات موزون، پایکوبی و ابتذال هم در موج ششم کرونا موج می زد.

به گزارش روراستی، شب گذشته کنسرت خنده یکی از هنرمندان کشورمان به همت شهرداری و شورای شهر رفسنجان در موزه ریاست جمهوری برگزار شد.

این برنامه در حالی اجرا می شد که جمعیت چفت در چفت هم و اکثرا بدون ماسک حضور داشتند و گویا از مجوز یا هماهنگی با ستاد کرونا هم برای برگزاری آن خبری نبود.

پخش آهنگ های غیرمجاز که با بازخوانی، ظاهرا مجاز شده بودند و حرکات موزون برخی حاضران هم در این برنامه کم نبود.

رفسنجان در وضعیت بحرانی کرونا به سر می برد و هنوز چند روز از نارنجی شدن وضعیت کرونایی آن نگذشته که دوباره وضعیت قرمز شده است. رفسنجان روزانه فوتی های کرونایی دارد و آمار فوتی های آن در مقایسه با استان بالاست.

اما در دوران شورای قبل شاهد برگزاری چندین کنسرت تحت عنوان جشن های همدلی بودیم که منتقدان زیادی داشت تا جایی که پای مصاحبه دادستان وقت هم وسط کشیده شد که تأکید کرده بود جشن های همدلی دیگر به این شکل و در این محل برگزار نخواهد شد!

اما جشن شب گذشته نه تنها چیزی از رنگ و بوی جشن های همدلی شورای قبل کم نداشت، بلکه در کنار بی توجهی به سخنان امام جمعه که در خطبه های نماز جمعه ۲۰ اسفند بر پرهیز از هنجارشکنی در جشن ها تأکید داشت، موضوع کرونا هم به آن اضافه شده بود و در مقابل این همه نقض قانون و ابتذالی که رخ نمایی می کرد، اکنون سکوت منتقدان دوره قبل جای تعجب دارد!

گذشته از تمام انتقاداتی که بر این برنامه وارد است، به نظر می رسد این برنامه می خواهد پایه گذار تبلیغات انتخاباتی باشد که دو سال آینده قرار است برای مجلس رقم بخورد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ابتذال انتقاد شهرداری رفسنجان شورای شهر کنسرت منتقدان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :