پخش اذان در آمریکا با پول خانواده امین

  • شناسه خبر: 6473
پخش اذان در آمریکا با پول خانواده امین

فاطمه امین گفت : مادرم در آمریکا برای پخش اذان از رادیو پول می پردازد

فاطمه امین گفت : مادرم در آمریکا برای پخش اذان از رادیو پول می پردازد
به گزارش خبرنگار روراستی ، فاطمه امین از خانواده نیکوکار عباس امین در رفسنجان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و مسئولان اظهار داشت: ما دنبال فکر وراهی هستیم که پدر واجدادمان بودند وهر کار بتوانیم انجام می‌دهیم تا مردم خوشحال شوند وبهره ببرند.

اذان
وی افزود: هر جا در این شهر که قدم می‌گذاریم هر کس ما را بشناسد برخوردی که انجام می‌دهند لذت بخش است وخوشحال می‌شویم که مردم قدرشناسی داریم.
امین افزود: در کارهایی که انجام دادیم همه مسئولان به ویژه آقای پورمحمدی شهردار ما را همراهی کردند وبا مدیریت خوبی که داشتند موجب پیشرفت کارها شدند.
فاطمه امین گفت: مادرم همیشه می‌خواست مکانی درست شود که بوستان یا گلستان نام گذاری شود ومجموعه امین که امروز محل کارهای فرهنگی و سینما است گلستان نام گذاری شد تا خواسته مادرم هم برآورده شود.
وی تصریح کرد: گلستان امین با استفاده از مصالح بومی ودر سطح بالایی ساخته شده تا نمودی از توسعه پایدار در شهر باشد.
این بانوی نیکوکار افزود: در ماه مبارک رمضان مادرم در آمریکا برای پخش اذان از رادیو به مدیر آن رادیو پول پرداخت می‌کند تا بتوانیم صدای اذان را بشنویم.
وی گفت: خدا به ما کمک کرده هر کاری که بخواهیم انجام دهیم به خوبی پیش می‌رود ودر برابر کارهایمان هیچ بهره برداری نخواهیم کرد.
وی از مسئولان خواست تا از مدارس سراسر شهرستان و شهرستان های اطراف دانش آموزان بی بضاعت را برای تماشای فیلم سینمایی به گلستان امین بیاورند وتغذیه آن ها را هم بدهدند وهزینه آن توسط این خانواده پرداخت می‌شود.

برچسب ها:
خانواده امین، پخش اذان در آمریکا،روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :