امام جمعه رفسنجان:

مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود خفه شده اند

  • شناسه خبر: 64745
مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود خفه شده اند

امام جمعه رفسنجان گفت: بیش از ۸ سال در عربستان سعودی و یمن نسل‌کشی می‌کنند اما مدعیان حقوق بشر در عالم خفه شدند و این جنایات را محکوم نمی‌کنند.

امام جمعه رفسنجان گفت: بیش از ۸ سال در عربستان سعودی و یمن نسل‌کشی می‌کنند اما مدعیان حقوق بشر در عالم خفه شدند و این جنایات را محکوم نمی‌کنند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک میلاد منجی عالم بشریت به جنایت آل‌سعود و قتل‌عام ۸۱ شیعه و سنی به بهانه واهی به شیوه قرون وسطایی اشاره و اظهار کرد: سکوت جوامع حقوق بشری دنیا را ببینید؛ مدعیان حقوق بشر کدام‌شان این خیانت و جنایت را محکوم کردند، بیش از ۸ سال در عربستان سعودی و یمن نسل‌کشی می‌کنند اما مدعیان حقوق بشر در عالم خفه شدند و و این جنایات را محکوم نمی‌کنند.

وی ادامه داد: حکام جاهل عربستان با این جنایت‌ها و نسل‌کشی‌ها نمی‌توانند ادامه حیات بدهند، بلکه میخ‌های تابوت خود را محکم‌تر می‌کوبند.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: رژیم صهیونیستی با استفاده از پایگاه‌های جاسوسی خود در کردستان عراق به سوریه حمله کرد و دو پاسدار رشید ایرانی که در آنجا کار نظامی  انجام می‌دادند و مستشار نظامی بودند به شهادت رسیدند؛ درست در کمتر از ۴۸ ساعت ۳ ضربه را در داخل و خارج از مرزهای زمینی دریافت کردند. پایگاه آموزشی آن ها آمریکا اعلام کرد که این پایگاه آموزشی صهیونیست بود که  در اربیل نقطه‌زنی شدند بدون اینکه به یک نفر از عراقی‌ها آسیب برسد.

وی به حملات سایبری به مراکز حملات صهیونیستی نیز اشاره و ابراز کرد: تسلیم‌شدن انگلیس هم با بازپرداخت پول ایران یکی از موفقیت‌ها است.

عسکری ارتحال آیت‌الله علوی‌گرگانی را تسلیت گفت و افزود: آن مرجع عالی قدر منشأ خدمات علمی و کم‌نظیر بود برای مردم و اسلام بود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
آل سعود امام جمعه رفسنجان جنایت حجت الاسلام عسکری حقوق بشر نسل کشی نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :