مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان خبر داد:

آماده بودن ورزشگاه شماره ۲ باشگاه مس/بهره گیری از سبک کشورهای اروپایی در امکانات زمین شماره ۱

  • شناسه خبر: 64781
آماده بودن ورزشگاه شماره ۲ باشگاه مس/بهره گیری از سبک کشورهای اروپایی در امکانات زمین شماره ۱

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان گفت: ورزشگاه شماره دو آماده است و چمن آن آماده شده است و بچه‌ها دو، سه جلسه در آن تمرین کردند همچنین در مجاورت آن زمین تمرین هم آماده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان گفت: ورزشگاه شماره دو آماده است و چمن آن آماده شده است و بچه‌ها دو، سه جلسه در آن تمرین کردند همچنین در مجاورت آن زمین تمرین هم آماده است.

به گزارش روراستی، مجید زیندینی مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاست باشگاه بر این بوده که ورزش را در رفسنجان همگانی کند و صرفا به فوتبال بسنده نکرده و راغب به این موضوع هم نبوده است.

وی با بیان اینکه در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی باشگاه، تمام حوزه‌های ورزشی شهرستان را سعی کردیم فعال کنیم، افزود: در برخی نقاط ابتدایی‌ترین تجهیزات ورزشی نبود، سالن‌ها و اماکن ورزشی مستهلک و غیرقابل استفاده بودند، به علاوه اکثر اماکن ورزشی تربیت‌بدنی اجاره افراد داده بودند.

زیندینی با اشاره به ورود به بحث زیرساخت، تصریح کرد: باشگاه مس با همه قدمتی که داشت زمین فوتبال استاندارد نداشت، با توجه به حمایت مدیریت شرکت ملی مس هفت زمین فوتبال در رفسنجان شروع به ساخت شد و در حال حاضر چهار زمین آماده است. سه زمین شامل ورزشگاه اصلی و دو زمین دیگر آماده می‌شود، ضمن آنکه در ورزشگاه هتل پیش‌بینی کردیم و ورزشگاه شماره یک تا پایان شهریور تحویل خواهد شد و هتل هم تا پایان سال آینده آماه بهره‌برداری خواهد بود.

وی عنوان کرد: در حمایت همه ورزش‌های فعال شهرستان پیشرو بودیم و حدود ۱۵ تیم لیگ برتری داریم که همه در جایگاه خوبی هستند.هر شخص و تیم و سازمان و ارگان‌ها را در بحث ورزش حمایت کردیم؛ سالن‌های تختی، حجاب، عدالت، سالن ۹ دی که از برندهای رفسنجان و دارای استاندارد بین‌المللی است، زمین‌های چمن هرمزآباد، لاهیجان، نوش‌آباد و ورزشگاه تختی و دو سالن آموزش و پرورش را بازسازی و امکان استفاده در حد خیلی عالی دارد.

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان خاطرنشان کرد: سال گذشته و سال‌های قبل‌تر نگاه به جامعه بوده و نگاه به یک تیم نداشتیم و تیم‌های والیبال، بستکبال و  تیم فوتبال  که جایگاه خیلی خوبی در لیگ برتر دارد، کاراته، دوچرخه‌سواری و کشتی را هم فعال کردیم و امروز سه تشک خیلی خوب کشتی برای خانه کشتی رفسنجان در سالن عدالت که در حال نصب هستند را تهیه کردیم که سالن اختصاصی برای ورزش کشتی داشته باشیم.

وی به حمایت‌ها از فوتسال بانوان و آقایان اشاره و بیان کرد: تلاش کردیم به‌عنوان یک باشگاه و مجموعه صنعتی دلسوز و همراه همه مردم رفسنجان باشیم و در ادامه کارهای بهتری انجام دهیم.

زیندینی در بخش دیگری از سخنان خود وجود مدیران بومی را یک نعمت دانست و اظهار داشت: مدیران بومی با تمام دغدغه و دلسوزی که دارند در مناطق مختلف شهرستان و استان کار کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه ورزشگاه شماره دو آماده است و چمن آن آماده شده است و بچه‌ها دو، سه جلسه تمرین کردند همچنین در مجاورت آن زمین تمرین هم آماده است، اضافه کرد: دو زمین چمن مصنوعی برای پایه‌ها آماده است و دو زمین چمن طبیعی هم تا پایان اردیبهشت کامل کاشته می‌شود و اول فصل جدید آماده بهره‌برداری است.

احداث سالن چند منظوره ۶ هزار نفری در سال ۱۴۰۱ توسط باشگاه مس

زیندینی بیان داشت: مشکل اساسی در رفسنجان آب است که با رایزنی مشکل آب را حل کردیم و نزدیک به ۲۰ تانکر ۶۵ هزار لیتری گرفتیم که حدود یک میلیون متر مکعب آب ذخیره می‌کنند؛ به علاوه در ورزشگاه شماره ۱ تغییراتی دادیم بر اساس نقطه نظرات استانداردهای روز و نظر نماینده AFC و چندین سفر به شهرستان‌های مختلف برای بازدید از ورزشگاه‌ها همچنین برنامه‌ریزی شده که مسقف شود؛ مضاف بر سالن بدنسازی، فیزیوتراپی، استخر، سونا و جکوزی در هرکدام از رختکن‌ها دیده شده است و  تا پایان فروردین ۱۴۰۱یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی که در رفسنجان می‌تواند وجود داشته باشد توسط باشگاه مس رفسنجان ایجاد و محل آن در خیابان معلم جنب درمانگاه فرهنگیان است.

 زیندینی یادآور شد: سال ۱۴۰۱ سالن ۶ هزار نفری چندمنظوره در رفسنجان ساخته می‌شود که زمین آن آماده و  طرح آن هم دیده شده است.

وی گفت: برای تزئینات و امکانات ورزشگاه شماره ۱ ممکن است سفری به کشورهای اروپایی صاحب سبک داشته باشیم.

زیندینی در خصوص برنامه‌های باشگاه توضیح داد: برنامه استعدادیابی در شهرستان و کل استان را در دستور کار داریم که هم استعدادهای استان را شناسایی و هم از این راه برای باشگاه درآمدزایی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تیم مس رفسنجان مجید زیندینی مدیرعامل باشگاه مس ورزشگاه شماره 2 تیم مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :