امام جمعه رفسنجان:

مسأله بیکاری باید با «اشتغال» پایدار حل شود

  • شناسه خبر: 64883
مسأله بیکاری باید با «اشتغال» پایدار حل شود

امام جمعه رفسنجان گفت: یکی از مشکلات امروز جامعه مسأله بیکاری‌ست و تولید باید در راستای اشتغال‌آفرینی آن هم اشتغال پایدار و مولد صورت بگیرد.

امام جمعه رفسنجان گفت: یکی از مشکلات امروز جامعه مسأله بیکاری‌ست و تولید باید در راستای اشتغال‌آفرینی آن هم اشتغال پایدار و مولد صورت بگیرد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: یوم‌الله دوازدهم فروردین سالروز تحقق وعده خداوند متعال است که فرمود «هرکس دین خدا را یاری کند، خدا یاری‌اش می‌کند».

وی بیان کرد: علی‌رغم همه تحریم‌ها، تهدیدها و تهاجمات نظامی قطار انقلاب اسلامی به سمت پیروزی و موفقیت پیش می‌رود.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: شعارهای سال را رهبر انقلاب چندین سال است که حول محور تولید مطرح می‌کنند، که امسال باید تمام انرژی‌ها و اندیشه‌ها روی بحث تولید متمرکز شود که یکی ازمهمترین ابزار خنثی‌کردن تحریم‌ها تولید است و اگر دانش‌بنیان شود با هزنیه کمتر و سود بیشتری کار به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: یکی از مشکلات امروز جامعه مسأله بیکاری‌ست و تولید باید در راستای اشتغال‌آفرینی آن هم اشتغال پایدار و مولد صورت بگیرد.

عسکری افزود: ماه مبارک رمضان ماه برکت، رحمت و مغفرت است و درهای رحمت الهی باز و تمام شرایط آماده غفران است ماه رمضان تنها ماهی‌ست که در قرآن از آن نام برده شده است.

وی خاطرنشان کرد: روزه گرفتن واجب است و برخی به دلایل موجه نمی‌توانند روزه بگیرند، اما از نظر قانونی در ملأ عام روزه‌خواری برای همه آحاد جامعه حرام است.

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: با تلاش مسؤولان، حمایت دولت و همکاری مردم در مسأله واکسیناسیون کشور از مصونیت خوبی برخوردار شده است و کرونا در کشور تا حد زیادی کنترل شده و قرار است از روز یکشنبه تمام مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها بازگشایی شوند که باید مسائل بهداشتی رعایت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش نیروی انتظامی در ایام تعطیلات برای برقراری نظم و امنیت در شهر و جاده‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اشتغال اشتغال پایدار امام جمعه رفسنجان بیکاری نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :