رفسنجان میزبان بازرگانان ترکیه‌ای بود

  • شناسه خبر: 6508
رفسنجان میزبان بازرگانان ترکیه‌ای بود

فرماندار رفسنجان گفت : برای آشنایی با ظرفیت ‌های سرمایه‌گذاری شهرستان رفسنجان امروز 80 بازرگان ترکیه‌ای میهمان این شهرستان شدند.

P1300647

فرماندار رفسنجان گفت : برای آشنایی با ظرفیتهای سرمایه گذاری شهرستان رفسنجان امروز 43 بازرگان ترکیه ای میهمان این شهرستان شدند.
به گزارش خبرنگار روراستی حمید ملانوری پیش از ظهر امروز در نشست تجار و بازرگانان ترکیه و ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت : با هماهنگی اتاق بازرگانی استان کرمان و رفسنجان، امروز شهرستان رفسنجان میزبان 43 نفر از تاجران و بازرگانان ترکیه برای ایجاد زمینه همکاری مشترک برای بازار پسته و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در رفسنجان هستیم.
وی تصریح کرد: شهرستان رفسنجان منابع بسیار خوبی دارد و مهد تولید پسته است که به لحاظ کمیت و کیفیت، این محصول بهترین میزان تولید در کشور را دارد.
فرماندار رفسنجان ادامه داد: با همکاری ترکیه و رفسنجان در زمینه توسعه و رونق بازار پسته رفسنجان گام بر می‌داریم و با وجود منابع خوبی اعم از مراکز علمی و دانشگاهی که در این شهر وجود دارد در این زمینه کمک و همکاری لازم را انجام می‌دهند.
وی گفت: با همکاری که در ای زمینه فراهم شده می‌توانیم در توسعه پایدار و همه‌جانبه شهرستان نیز تلاش کنیم.
ملانوری خاطرنشان کرد: در ادامه این نشست بازدیدی از مراکز فرآوری، تجاری، صادرات پسته و باغ پسته نمونه رفسنجان داریم که بازرگانان ترک با شیوه‌‌های نوین و تحت فشار آبیاری از نزدیک آشنا می‌شوند.
43بازرگان ترکیه‌ای و 70 بازرگان ایرانی امروز میهمان رفسنجان بودند.

برچسب ها:
تجار ترکیه ای،رفسنجان،روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :