امام جمعه رفسنجان:

افزایش حقوق کارگران مطالعه شده نبود/تورم همه را می بلعد

  • شناسه خبر: 65145
افزایش حقوق کارگران مطالعه شده نبود/تورم همه را می بلعد

امام جمعه رفسنجان با اشاره به افزایش حقوق کارگران گفت: این حرکت غیرمطالعه شده موجب تورم و تعدیل نیروها می‌شود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به افزایش حقوق کارگران گفت: این حرکت غیرمطالعه شده موجب تورم و تعدیل نیروها می‌شود.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: هیچ تردیدی نیست که اسرائیل غاصب بیش از هفتاد سال در اراضی اشغالی بر مردم مظلوم فلسطین ستم می‌کند، آنها را آواره و زندانی کرده و مزارع‌شان را به آتش کشیده است.

وی بیان داشت: راه حل قطعی اسرائیل نابودی این غده بدخیم سرطانی از سرزمین اسلامی فلسطین است، اما تا نابودی و علاج قطعی این غده، درمان موقت و لازم، مقاومت مسلحانه است و امروز می‌بینیم اسرائیل اعلام کرده در رابطه با ایران و تخریب زیرساخت‌های هسته‌ای ایران جواب نمی‌دهد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: روز جهانی قدس یعنی روز زنده نگه داشتن محور وحدت مسلمین اگرچه بعضی دولت‌ها با اسرائیل رابطه برقرار کردند اما امت‌ها غیر از دولت‌های خود عمل می‌کنند حتی از کشورهای اروپایی، آفریقا و.. ملت‌ها علیه ظلم و تهاجمات اسرائیل به صحنه آمدند.

وی با اشاره به عملیات انتحاری تروریست‌ها در سایه ضعف طالبان در افغانستان، افزود:  در ایران هم عملیات تروریستی انجام می‌شود اینها دنبال جنگ‌های فرقه‌ای و تشیع و تسنن هستند.باید مراقبت شود که در زمین دشمن بازی نکنند.

امام جمعه رفسنجان به روز جهانی کارگر اشاره و این روز را تبریک  و ابراز کرد: کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و به زندگی آنها باید رسیدگی شود. اما این رسیدگی باید سنجیده باشد بعضی کارهایی که در سال جاری انجام شد و ناگهان افزایش حقوق انجام شد این حرکت غیرمطالعه شده موجب تورم و تعدیل نیروها می‌شود.

وی اضافه کرد: باید به زندگی و معیشت کارگر با مطالعه و صحیح رسیدگی شود که منجر به پیامدهای منفی شامل تورم و تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و تعدیل نیرو نشود.

عسکری ادامه داد: با این افزایش حقوق عملا چیزی سر سفره کارگران نیامد اگر چیزی به حقوق کارگر اضافه شد تورم همه را می‌بلعد.

وی روز معلم و روز شوراها را تبریک گفت و افزود: از اقدامات شهرداری و شورای شهر برای عمران و آبادانی شهر  قدردانی می‌کنم.

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان تعدیل نیرو حجت الاسلام اصغر عسکری حقوق کارگر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :