مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان خبر داد:

ورزشگاه شماره ۲ شهدای «مس» آماده بازی روز سه شنبه

  • شناسه خبر: 65150
ورزشگاه شماره ۲ شهدای «مس» آماده بازی روز سه شنبه

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: ورزشگاه شماره ۲ تیم مس آماده است و روز سه شنبه بازی مس و فجر سپاسی در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: ورزشگاه شماره ۲ تیم مس آماده است و روز سه شنبه بازی مس و فجر سپاسی در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش روراستی، مجید زیندینی مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در خصوص ادامه بازی‌های تیم مس به‌عنوان میزبان اظهار کرد: ورزشگاه شماره ۲ آماده مسابقه روز سه شنبه با تیم فجر سپاسی است و هم چمن خیلی خوبی‌ دارد و هم نیمکت ذخیره‌ها و جایگاه تماشاچیان و گیت هم تا روز سه شنبه آماده می‌شود که پذدیرای تماشاچیان باشد.

وی افزود: بلیت‌فروشی از طریق سایت انجام می‌شود تا الان برنامه‌ریزی کردیم سخت‌افزارهایی که لازم بود تهیه کردیم و اگر نشد خودمان جلوی ورزشگاه اعلام می‌کنیم که کسانی که می‌خواهند وارد ورزشگاه شوند و جایگاه تماشاچیان ظرفیت حدود ۷۰۰ نفر را دارد.

زیندینی شرایط تیم مس را خیلی خوب ارزیابی کرد و گفت: بازیکنان با انگیزه و شوق و ذوق بالایی برای شروع مجدد لیگ در حال تمرین هستند و به مردم قول می‌دهم که با نتیجه خوب از بازی بیرون بیاییم.

وی تصریح کرد: ورزشگاه شماره یک زیر کشت هچمن است و بر اساس استانداردهای AFC  تمام اماکن داخل ورزشگاه اعم از رختکن، اتاق مربیان، اتاق داوران، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و فیزیوتراپی در حال آماده‌سازی است و سعی می‌کنیم تا شهریور بخشی که مربوط به خود ورزشگاه است آماده شود مابقی تا پابان سال ورزشگاه اماده و برندی برای رفسنجان خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با بیان اینکه زمین چمن  طبیعی شماره سه برای تمرین آماده است و زمین چهار هفته آینده زیر کشت می‌رود، اضافه کرد: زمین شماره پنج از خرداد یا مرداد زیر کشت می‌رود و در مجموع هفت زمین خواهیم داشت که دو زمین چمن مصنوعی که الان آماده‌اند و در حال استفاده و یک زمین مسابقه که ورزشگاه شماره دو زمین چمن تمرین که در حال تمرین هستند.

وی در خصوص فصل آینده توضیح داد: قطع به یقین برنامه داریم بازیکنان با کیفیت‌تری بگیریم، برای اینکه ما برای فصل آینده نگاه ویژه‌ای به لیگ داریم که هم جایگاه تیم را ارتقا دهیم و هم برای کسب سهمیه وارد مسابقات خواهیم شد.

زیندینی خاطرنشان کرد: به همه مردم قول می‌‌دهم سال آینده تیم بهتری داشته باشیم و ربیعی به‌عنوان یک مربی خوب که سه سال برای باشگاه مس رفسنجان تلاش کرده را سعی می‌کنیم حفظ کنیم و با امکانات بهتری به مسابقات لیگ آینده ورود کنیم.

 

برچسب ها:
تیم مس رفسنجان فوتبال لیگ برتر مجید زیندینی ورزشگاه شماره 2
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :