دربی استان کرمان به کام سیرجانی ها + عکس

  • شناسه خبر: 65348
دربی استان کرمان به کام سیرجانی ها + عکس

گل گهر با پیروزی دو بر یک مقابل مس رفسنجان به رده چهام جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

گل گهر با پیروزی دو بر یک مقابل مس رفسنجان به رده چهام جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش روراستی، دربی استان کرمان، یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و هفتم بود که از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان آغاز شد.

مس رفسنجان  گل گهر به‌ترتیب با ۴۱ و ۳۹ امتیاز در مکان‌های پنجم و ششم جدول رده بندی حضور داشتند و سه امتیازی بازی برای هر دو تیم مهم بود.
شاگردان محمد ربیعی بعد از پشت سر گذاشتن پنج هفته کابوس‌وار، دو بازی اخیر خود را با برد پشت سر گذاشته و در فاصله یک امتیازی فولاد رده چهارمی قرار داشتند. در سمت مقابل شاگردان قلعه نویی بعد از چهار مساوی متوالی، هفته گذشته آلومینیوم اراک را شکست دادند و امروز به دنبال پیروزی برای عبور از مس بودند.
نیمه اول با برتری مس رفسنجان شروع و به پایان رسید. شاگردان ربیعی از برتری و موقعیت‌های پرتعداد خود در این نیمه استفاده نکردند تا کار با درخشش فروزان در ۴۵ دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.
در نیمه دوم شرایط متفاوتی را شاهد بودیم و گل گهر بازی را بهتر شروع کرد و توانست در دقایق ۵۷ و سپس ۷۵ دروازه مس را باز کند. تلاش نارنجی‌پوشان در دقایق باقی‌مانده فقط یک گل به‌همراه داشت تا گل گهر به یک برد ارزشمند دست یافته و با ۴۲ امتیاز جای آنها را در رده پنجم بگیرد.

 

برچسب ها:
دربی استان کرمان گل گهر سیرجان مس رفسنجان هفته بیست و هفتم لیگ برتر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :