سردار معروفی؛

تغییر نگاه انقلابی به جای نگاه لیبرالی رمز پیروزی است

  • شناسه خبر: 65574
تغییر نگاه انقلابی به جای نگاه لیبرالی رمز پیروزی است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همانطور که در سال دوّم جنگ، نگاه انقلابی جایگزین نگاه لیبرالی شد و رئیس جمهور وقت بنی صدر عوض شد و آزادسازی خرمشهر رقم خورد امروز هم اگر نگاه رهبری و امام جایگزین شود قطعاً پیروزی حاصل می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همانطور که در سال دوّم جنگ، نگاه انقلابی جایگزین نگاه لیبرالی شد و رئیس جمهور وقت بنی صدر عوض شد و آزادسازی خرمشهر رقم خورد امروز هم اگر نگاه رهبری و امام جایگزین شود قطعاً پیروزی حاصل می شود.

به گزارش روراستی سردار حسین معروف روز پنجشنبه در همایش بزرگ رزمندگان شهرستان های رفسنجان و انار در حسینیه ثارالله رفسنجان اظهار کرد: در زمان تنهایی ملت ایران و امام و در زمانی که همه ملت های جهان منسجم شده و با ملت ایران به مبارزه برخاستند، همه شما رزمندگان با اتکا به خدا برای بقای دین خدا و کرامت انسانی ملت مان و تمامیت ارضی به جبهه جنگ شتافتید.

وی افزود: برخی شهید و برخی جانباز و اسیر شدند و برخی هم در سلامت در حرکت مسیرگام دوم انقلاب اسلامی قرار است بسترسازی کنند.

سردار معروفی با اشاره به استرس های فرماندهان دوران جنگ ادامه داد: هیچوقت نمی توانیم قیام مردانگی رزمندگان گردان های ۴۱۸، ۴۱۰، شهدای جنگ و رزمندگان را که در مقابل دشمن مقاومت کردند را درک کنیم.

وی ادامه داد: همه اسلام در مقابل همه کفر بود، نمی توان شکافتن آب اروند و حضور شما در ام الرصاص ( موفق ترین گردان )فراموش کرد و نمی توان عبور سردار امینی و شهید عابدینی در کربلای ۵ و شهدای رفسنجان را برای رسیدن به پیروزی فراموش کنیم.

سردار معروفی بیان کرد: بزرگی، غیرت، مردانگی و قدرت در رزمندگان دوران دفاع مقدس مشهود بود که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت خودجوش در مقابل دشمن قرار می گرفتند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن به دست اهریمنان بیفتد.
وی ادامه داد: در سال نخست جنگ هیچ توفیق و پیروزی نداشتیم و نگاهی وجود داشت که باور نداشت مردم و سپاه و بسیج را باید مشارکت داد، حتی با این نگاه نمی شد مجوز ۵۰ قبضه سلاح آرپیجی را برای سپاه گرفت لذا نگاه حاکمیتی و نگاه بنی صدر رییس جمهور وقت، که نگاهی لیبرال بود همه چیز را قفل و کشور را زمین گیر کرد.

سردار معروفی تصریح کرد: در سال دوّم با عزل بنی صدر و جایگزینی شهید رجایی و باهنر با رأی قاطع مردم، دولت و تفکر انقلابی جایزین تفکر لیبرال شد و ظرف مدت یک سال با انجام عملیات های طریق القدس، بیت المقدس و شکست حصر آبادن؛ آزادسازی خرمشهر رقم خورد.

وی گفت: امروز هم ملّت بزرگ ایران در سال گذشته این نگاه را تغییر داد و نگاه کشور ما از نگاه لیبرال به نگاه امام و انقلاب تغییر یافت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: باید مراقب کسانی که امروز دفاع مقدس، امام و شهدای مطهر را زیر سوال می برند باشیم، به ویژه کسانی که در ادامه جنگ در عملیات بیت المقدس یک شهید و آزاده ندادند و برای حفظ منافع شخصی، جمع کردن مال و امنیت خود به کشورهای آمریکا، اروپا و کشورهای عربی فرار کردند و امروز مدافع امنیت ایران هستند.
وی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به اینکه جهاد تبیین در مقابل تحریف است که حقیقت ما را وارونه جلوه می دهد گفت: این امر دل و ذهن جوانان اسلامی را در حال خالی کردن دارد؛ نقش ما رزمندگان و آزادگان باید تمکین کردن به امر امام و عمل کردن عین شهدا باشد و الگوی نسل جئان قرار گیریم.
سردار معروفی بیان کرد: باید شهدایی از جمله امینی، حاج علی محمدی پور، میرافضلی، عباس زاده، زینلی، اسفندیاری، شیرازی، صابری و جمالی و حسین بادپا را الگو قرار داد؛ آنچه بر جبهه های حق علیه باطل و دوران دفاع مقدس حاکم بود و در تمام عرصه ها ما را به پیروزی رساند فرهنگ عاشورایی در قالب شکل و محتوا بود.
وی گفت: شهدا برای جان دادن در راه خدا از همدیگر سبقت می گرفتند، در این دوران همه به رسالت و تکلیف الهی خود عمل می کردند.
سردار معروفی خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی از خدا دو چیز خواست که برای خدمت کردن به انقلاب خود را وقف کند و نیز خدا آنقدر به او مشغله بدهد که حتی فکر گناه هم به ذهنش نرسد لذا خداوند است که عزت را به انسان عطا می کند.

برچسب ها:
اولین همایش رزمندگان رفسنجان و انار سپاه ثارالله سردار معروفی همایش رزمندگان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :