التزام عملی نماینده رفسنجان به ولایت فقیه از حرف تا عمل!! + سند

  • شناسه خبر: 65602
التزام عملی نماینده رفسنجان به ولایت فقیه از حرف تا عمل!! + سند

در دیدار روز چهارشنبه ۴ خردادماه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر انقلاب و برای چندمین بار رهبرمعظم انقلاب دخالت نمایندگان مجلس را در عزل و نصب‌ها منع کردند و آن را خلاف قانون اساسی بر اساس تفکیک قوا دانستند. علی رغم نهی صریح ولی فقیه در این خصوص، باز هم شاهد انتصابات سفارشی از سوی برخی نمایندگان مجلس و ورود به مسائل اجرایی کشور هستیم.

در دیدار روز چهارشنبه ۴ خردادماه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر انقلاب و برای چندمین بار رهبرمعظم انقلاب دخالت نمایندگان مجلس را در عزل و نصب‌ها منع کردند و آن را خلاف قانون اساسی بر اساس تفکیک قوا دانستند. علی رغم نهی صریح ولی فقیه در این خصوص، باز هم شاهد انتصابات سفارشی از سوی برخی نمایندگان مجلس و ورود به مسائل اجرایی کشور هستیم.
به گزارش روراستی طی دو سالی که از عمر نمایندگی مردم رفسنجان در دوره جدید می گذرد متاسفانه شاهد عملکرد ضعیف حجت الاسلام جلالی و دخالت مستقیم در عزل و نصب مدیران استان و شهرستان رفسنجان هستیم.
در این نوشته به گوشه ای از این عزل و نصب ها و دخالت های بی جا نماینده رفسنجان در مجلس می پردازیم.
انتصاب دوستان و اعضا ستاد انتخاباتی بر مستند ادارات شهرستان خود گواهی بر این ادعاست که در این خصوص اعتراف جلالی در جلسه پرسش رو پاسخ با اعضا بسیج دانشجویی در خصوص انتصاب برخی از دوستان و اعضا ستاد و نزدیکان خود گواهی است که نماینده رفسنجان در عزل و نصب مدیران شهرستان دخالت مستقیم دارد.
در جریان انتخاب استاندار کرمان لیست ۵ نفره ای به وزیر کشورپیشنهاد شده که امضاء ۵ نماینده مجلس از جمله نماینده رفسنجان در پایین این نامه مشاهد می شود که جای بسی تامل دارد.
ایجاد تفرقه در بین مجمع نمایندگان استان یکی دیگر از شاهکارهای منحصر به فرد حجت الاسلام جلالی است که به آن اهتمام جدی داشته است.
در جریان انتخاب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان برای دومین سال، انتخاب حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیربه ریاست این مجمع به مذاق جلالی خوش نمی آید و در یک حرکت تفرقه آمیزمجمع نماینگان انقلابی را رونمایی می کند. که با توجه به وجود سلایق مختلف سیاسی در نمایندگان سایر استان های کشور، نظیر این گونه رفتار در هیچ استانی در کشور تا کنون مشاهده نشده است و در هر استان تنها یک مجمع نمایندگان وجود دارد و همه نمایندگان یک صدا پیگیر مطالبات استان شان هستند.
البته در خصوص انتصاب دوستان و اعضا ستاد انتخابات حجت الاسلام جلالی در مسند ادرات و نهادهای شهرستان و همچنین دعوا و مشاجره و … در صحن مجلس با سایر نمایندگان استان توسط وی شنیدنی های جالبی وجود دارد که فعلا از طرح آن خودداری می کنیم و در صورت ضرورت، طرح آن را به آینده موکول می کنیم.

حامد قاسمی

برچسب ها:
حجت الاسلام جلالی دخالت نماینده در عزل و نصب ها مجلس یازدهم نماینده رفسنجان و انار در مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مرتضایی

    عجب کلاه گشادی سرمون رفت شورای نگهبان این ادمای فرصت طلب رو دیگه تایید نکنه

    نجمه السادات

    اقای جلالی حداقل شان لباست رو حفظ کن اینقدر که تو دم از رهبری می زنی هیچکی نمیزنه و اینقدری که به رهبری هم ضربه میزنی هیچکی نمیزنه بنده خدا ولایت فقیه رو سپر بلای خودتون کردین یه مش نماینده ادعا کار

    رضا خالقیان

    سلام .اقای جلالی من جا داره از نماینده محترم اقای جلالی تشکر وقدر دانی کنم .خودم و چهارتا بچه لیسان بیکار حیرون سرگردان بودیم تااینکه اقای جلالی امد رفسنجان ومن ازش تقاضای کار کردم .واقای جلالی یکی از فرزندان من را به شرکت مس معرفی کرد و وقتی نامه حلالی رابردم سرچشمه .بندگون خدا ۳روز کار دبش دادن .وبعد از سه روز دوباره بیرونش کردن من می خواهم به شما نماینده محترم عرض کنم چرا مارا الکی الکی معرفی کردی ایا از نظر شما کار صحیحی کردی ..بقران قسم درد تو زندگیمون بود وبا این سرکار گداشتن درد بیشتر شد که کمتر نشد . با تشکر خالقیان

    ادریس

    انتخاب برادر خانم و مسئول ستاد بعنوان ریاست بنیاد شهید تحمیل ریاست هیات سوارکاری از اعضا ستاد بدون هیچ گونه سابقه کار

    Ali

    متاسفانه جلالی در زمینه سفارش اشناهاش در منسب های مهم شهرستان خصوصا مجتمع سرچشمه و موارد وابسته به اون واقعا کارنامه سیاهی از خودش به جا گذاشت و روی هر لیبرال و لیبرال زاده ای را سفید کرد این انسان ولایی! و انقلابی!

    Ali

    با سلام؛ متاسفانه آقای جلالی در نصب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی که واقعا جای تامل دارد نیز دخالت بیجا داشتند.

    rorasti

    یه مشت ادم با مدرک سیکل و دیپلم ردی تو دفترش همه کارهای اقتصادی و فرهنگی و سیاسی شهر هم دستشونه از مدیر دیپلم ردی شرکت ایرانیان تا دلال قدیمی مولیبدن و ...