برای رفع محرومیت زدایی باید منابع انسانی و مالی را به کار گرفت

  • شناسه خبر: 65643
برای رفع محرومیت زدایی باید منابع انسانی و مالی را به کار گرفت

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رمز موفقیت درمحرومیت زدایی کار قرارگاهی عمل کردن است یعنی همه توان ها در قالب یک قرارگاه قرار گیرد و منابع انسانی و مالی را به کار گیریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رمز موفقیت درمحرومیت زدایی کار قرارگاهی عمل کردن است یعنی همه توان ها در قالب یک قرارگاه قرار گیرد و منابع انسانی و مالی را به کار گیریم.

به گزارش روراستی سردار حسین معروفی روز سه شنبه در آئین آغاز به کار پروژه آبرسانی به ۱۱۳ روستا در شهرستان رفسنجان افزود: از فرامین صریح مقام معظم رهبری است که نسبت به رفع محرومت و فقر اقدام شود.
وی افزود: در هیمن راستا تمام ارگان ها و دستگاه ها پای کار آمده اند و در همه زمینه ها اعم از آبرسانی به مناطق کم آب و دارای تنش آبی یا فاقد آب همکاری دارند.
سردار معروفی بیان کرد: در قرارگاه، امور بروکراسی نباید مانع کار قرارگاهی شود کار باید جهادی باشد و کار قرارگاهی مشارکت مردمی را در بر می گیرد.

وی گفت: اگر مشارکت مردمی را به کار نگیریم ۳۰ درصد هزینه ها بالا می رود و کار انجام نمی شود از طرفی نباید همیشه برای انجام کار، با پیمانکار قرارداد منعقد شود؛ پیمانکار برای پروژه های بزرگ است.
سردار معروفی اظهار کرد: پروژه آّبرسانی به روستاهای رفسنجان ۳ ساله است امّا باید این مدت زمان کاهش یابد باید مردم پای کار بیایند تا به مدت ۲ سال به بهره برداری برسد و منتظر منابع دولتی نباشیم.
وی با بیان اینکه در  شهرها و روستاهای محروم در استان کرمان از جمله رودبار و قلعه گنج آبرسانی در حال انجام است ادامه داد: ما به فرماندهان اختیار دادیم در خدمت کردن به مردم اصلا مجوز نگیرید.
معروفی گفت: فرماندهان اگر متوجه شدند یک جایی مشکل دارد با دعوت از واقف و خیر کار را انجام دهید ما در استان کرمان در رودبار و قلعه گنج و غیره این کار با ورود واقفان در حال انجام داریم.
وی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در کشور راه اندازی و اجرایی شود در استان کرمان متولی رفع مشکل آب در ۱۵ ماه قبل شدیم و در پایان فروردین سال گذشته متوجه کم آبی در نقاط مختلف استان شدیم و برای رفع آن قرارگاه نهصت آبرسانی مرد میدان را فعال کردیم.
معروفی بیان کرد: ما قبلا اطلس آبرسانی را نداشتیم با تدوین این امر، در اطلس آبرسانی نزدیک به واقعیت هستیم به این معنی که الان بالای ۱۲۰۰ روستا در استان کرمان را مشخص کردیم و در حال آبرسانی است.
وی اظهار کرد: دولت قبل، بودجه ای برای انجام امور نداشت و برای انجام پروژه های قبلی آبرسانی ۴۰۹ روستا با کمک واقف ( آقای ابراهیمی) از فروردین پارسال تا خرداد امسال انجام دادیم.
سردار معروفی بیان کرد: در این راستا ۴۷ هزار و ۹۰۰ خانوار در قالب ۱۰۲۵ کیلومتر آبرسانی شد.
وی همچنین به پروزه انتقال آب از خلیج فارس هم اشاره کرد و گفت: اصرارمان بر انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان است و شدنی است این پروژه از سال ۱۳۹۵ تعطیل شده و علت تعطیلی را بیابید زحمت دارد ولی شدنی است.

برچسب ها:
آبرسانی سپاه ثارالله سردار معروفی محرومیت زدایی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :