آغاز بازی های سیاسی خارج از مستطیل سبز/مسئولان رفسنجان از خواب غفلت بیدار شوند

  • شناسه خبر: 65873
آغاز بازی های سیاسی خارج از مستطیل سبز/مسئولان رفسنجان از خواب غفلت بیدار شوند

اکنون با لیگ برتری شدن تیم مس کرمان که به گواه مردم آن را فرزند خوانده مس می دانند، بازی های بیرون از مستطیل سبز توسط آقایان سیاسی کرمان آغاز شده است و جای نگرانی بسیار زیادی را برای اهالی ورزش شهرستان رفسنجان به وجود آورده که مبادا حوادث تلخ مس سرچشمه گریبان گیر مس رفسنجان شود.

اکنون با لیگ برتری شدن تیم مس کرمان که به گواه مردم آن را فرزند خوانده مس می دانند، بازی های بیرون از مستطیل سبز توسط آقایان سیاسی کرمان آغاز شده است و جای نگرانی بسیار زیادی را برای اهالی ورزش شهرستان رفسنجان به وجود آورده که مبادا حوادث تلخ مس سرچشمه گریبان گیر مس رفسنجان شود.
روراستی_یادداشت؛ ۲۲ روز از آخرین بازی مس رفسنجان در لیگ برتر می‌گذرد، تیمی که دو سال عالی را در لیگ برتر پشت سر گذاشت و حالا جزو ۶ تیم برتر ایران قرار دارد.تیمی منسجم، مدعی و لایق.
تیم مس با ورود به لیگ برتر باعث شد زیر ساخت های ورزشی شهر و زیر ساخت های باشگاه مس کاملا عوض شود و روند مثبتی در زمینه های مختلف در پیش بگیرد.
و اما اکنون با لیگ برتری شدن تیم مس کرمان که به گواه مردم آن را فرزند خوانده مس می دانند، بازی های بیرون از مستطیل سبز توسط آقایان سیاسی کرمان آغاز شده است و جای نگرانی بسیار زیادی را برای اهالی ورزش شهرستان رفسنجان به وجود آورده که مبادا حوادث تلخ مس سرچشمه گریبان گیر مس رفسنجان شود.
بازی فوتبال سیاسیون کرمان شروع شده و با خشک شدن مهر انتخاب میرعامل صنایع ملی مس سهم خواهی های نمایندگان کرمان آغاز شده است و هر روز از دفتر مدیرعامل خبر جدیدی می رسد که امروز با فلان نماینده، فلان سرمربی و هیأت مدیره و غیره جلسه برگزار شده است و آقایان مسئول شهر رفسنجان هم فقط خوشحال هستند که در حد حرف سنگ مس را به سینه می زنند و در عمل شنیده ها حاکی از آن است که قلب تیم که عامل موفقیت ۳ سال گذشته (سرمربی مس رفسنجان) را نشانه گرفته اند که به تبریز برود و در مرحله بعد مدیر کاربلد صنعت مس رفسنجان ( مدیر عامل باشگاه ) را تحت فشار بگذارند و هدف گذاری باشگاه مس که بستن تیمی قوی برای رسیدن به گرفتن سهمیه آسیاست را از پایه ویران کنند.
چرا مسئولان شهرستان که همیشه حرف از حق مسلم مردم رفسنجان نسبت به مس به میان می آوردند، اکنون کوتاه آمده تا مانند فرزند سر راهی با رفسنجان برخورد کنند.مگر مسئولان استان از میزان آلایندگی هایی که به سمت رفسنجان سرازیر می شود، سرطان ها و آب مضر رفسنجان که نتیجه همین مس می باشد، بی خبر هستند.
سخنی هم با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، باشگاه مس رفسنجان پس از اتمام بازی های لیگ برتر در سکوت فرو رفته و در مورد قرارداد بازیکنان از جمله منشا، آذرباد، علی یاری و… هر روز اخباری به گوش می رسد.
می توان گفت این سکوت ناشی از گرایش هایی است که رستمی مدیرعامل شرکت مس به سمت مس کرمان پیدا کرده و بر خلاف قول و وعده هایی که هنوز به طور رسمی مدیرعامل نشده بود برای مس رفسنجان، عمل می کند و همین امر موجب سردرگمی مسئولان باشگاه مس شده است.
ثبات مدیریتی به زعم دکتر رستمی یکی از عوامل مهم موفقیت تیم مس رفسنجان بوده که اکنون این مدیریت با رفتارهایی که در آقایان سیاسی استان و مدیرعامل مس ایران دیده شده، تحت الشعاع قرار گرفته است.
اما قابل توجه آقای رستمی؛ مردم رفسنجان اجازه نخواهند داد تیم قدرتمند مس رفسنجان با خودخواهی ها و سوءتدبیری ها به سرنوشت مس سرچشمه دچار شود و بهتر است مسئولان و مدیران ارشد رفسنجان هم دغدغه مندانه نسبت به تیم مس رفسنجان برخورد کنند و نگذارند حقی از مردم و فوتبال و در واقع ورزش شهرستان رفسنجان که پس از سال ها توانسته با بازی های جان دار مس در لیگ برتر جان بگیرد، ضایع شود.

برچسب ها:
لیگ برتر فوتبال مجتمع مس سرچشمه رفسنجان محمد ربیعی مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • Javad

    جالب و قابل پیش بینی بود؛ این نتیجه انتصاب مدیر عاملی هست که تنها دلیل معقول انتصابش داماد اقای بدتر از خودش بودنه حیف شرکت که همیشه تیکه پاره بین چپ و راستی ها بوده و منافعش اخرین دلایل تصمیم گیری ها

    علی

    درد اینه که به ظاهر طرفداران مس کرمان اصلا نمیدونن شرکت ملی صنایع مس ایران چیست و اکثرا فکر میکنن هامی مالی تیمشون شرکت مس باهنر کرمانه و این تیم شده نون دونی برای زالو های اطرافش که نتیجه اش هم چندین سالی که اندازه لیگ برتری ها هزینه میکرد ولی خبری ازصعود نبود کاملا به چشم اومد حتی دراخبار فوتبالی ها هم پیچید اخر هم محمدی نیا رفسنجونی تونست این تیم رو بیاره بالا و از روز اول صعود مشخص شد که دیگه مس رفسنجان روز خوش نخواهد دید اون بی شعوری که میخواد حق رفسنجان را پایمال کنه باید بدونه خودش باعث اتفاقاتی خواهد بود که در مجتمع سرچشمه خواهد افتاد حالا میخوادمدیر عامل باشه یا هر کس دیگه ای