برگزاری کنکور سراسری در رفسنجان با رقابت ۵۵۶۵ داوطلب

  • شناسه خبر: 65895
برگزاری کنکور سراسری در رفسنجان با رقابت ۵۵۶۵ داوطلب

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: کنکور سراسری در رفسنجان از ۸ تا ۱۱ تیرماه به‌مدت چهار روز در دانشگاه‌ ولیعصر(عج) برگزار و ۵۵۶۵ داوطلب در ۵ گروه به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: کنکور سراسری در رفسنجان از ۸ تا ۱۱ تیرماه به‌مدت چهار روز در دانشگاه‌ ولیعصر(عج) برگزار و ۵۵۶۵ داوطلب در ۵ گروه به رقابت می‌پردازند.

به گزارش روراستی، عبدالرضا کاظمی نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان اظهار داشت: دانشگاه  در ۴ روز از ۸ تیرماه تا ۱۱ تیرماه مفتخر به میزبانی برگزاری کنکور سراسری در ۵ گروه هنر، علوم انسانی،علوم ریاضی، علوم تجربی و زبان‌های خارجی است.

وی ادامه داد: این آزمون‌ها به ترتیب در صبح روز چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه با مشارکت ۵۵۶۵ داوطلب برگزار می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان توضیح داد: صبح روزهای چهارشنبه ۹۳۶ داوطلب (۲۷۸ مرد و ۶۵۸ زن) در گروه آزمایشی هنر و در ۳ حوزه امتحانی، پنج شنبه ۱۰۷۷ داوطلب (۶۸۱ زن و ۳۹۶ مرد) در گروه علوم انسانی و همچنین ۷۵۰ داوطلب (۴۶۸ مرد و ۲۸۲ زن) در گروه علوم ریاضی در ۵ حوزه امتحانی، جمعه ۲۱۰۱ داوطلب (۱۴۱۰ زن و ۶۹۱ مرد) در گروه علوم تجربی در ۵ حوزه امتحانی و شنبه ۷۰۱ داوطلب (۱۸۸ مرد و ۵۱۳ زن) در گروه زبان‌های خارجی در ۲ حوزه امتحانی به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: جلسات متعددی جهت هماهنگی برای برگزاری آزمون در سلامت کامل، در داخل و خارج از دانشگاه با نمایندگان ادارت مختلف اعم از فرمانداری، شهرداری، اداره آب و برق، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شده است و تمامی ادارات جهت برگزاری کنکور سراسری به میزبانی دانشگاه نهایت همکاری را داشته‌اند.

کاظمی ضمن توصیه به داوطلبان کنکور سراسری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال از ابزار جدید جهت شناسایی سیگنال در حوزه‌های امتحانی استفاده می شود تحت هیچ شرایطی لوازم الکترونیکی از قبیل تلفن همراه، ساعت هوشمند، میکروفن و ….به همراه نداشته باشند که حتی در صورت عدم استفاده و خاموش بودن تخلف محسوب شده و از ۱ تا ۱۰ سال محرومیت از کنکور و همچنین ۱ تا ۱۰ حبس توسط دستگاه قضایی در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد:همچنین توصیه می‌شود چنانچه  توسط افراد سودجو به گروه‌های مجازی به بهانه‌های مختلف مبنی بر کمک در آزمون تحریک شده‌اند سریعا ارتباط خود را قطع کنند. افراد سودجو تحت رصد اطلاعاتی نهادهای امنیتی بوده و هر گونه ارتباط با آنها نیز تخلف محسوب خواهد شد و جرایم فوق برای داوطلبان خاطی توسط دستگاه  قضایی در نظر گرفته خواهد شد.

 

برچسب ها:
داوطلب عبدالرضا کاظمی کنکور کنکور سراسری نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه ولیعصر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :