سوءاستفاده نماینده سیرجان از مهمان نوازی رفسنجانی ها در سفر وزیر

  • شناسه خبر: 65995
سوءاستفاده نماینده سیرجان از مهمان نوازی رفسنجانی ها در سفر وزیر

امروز سفر وزیر صمت به استان کرمان در حالی انجام شد که ابتدا برنامه ها در سیرجان با افتتاح خط سوم کارخانه کنسانتره انجام شد و مسئولان سیرجانی هم در این مراسم حضور داشته و سخنرانی کردند.

امروز سفر وزیر صمت به استان کرمان در حالی انجام شد که ابتدا برنامه ها در سیرجان با افتتاح خط سوم کارخانه کنسانتره انجام شد و مسئولان سیرجانی هم در این مراسم حضور داشته و سخنرانی کردند.

به گزارش روراستی، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز سه شنبه به دو شهر سیرجان و رفسنجان سفر کرد و ساعاتی در سیرجان برای افتتاح طرح‌هایی حضور داشت.

وزیر صمت سپس به فرودگاه رفسنجان و از آنجا برای بازدید از معدن و مجتمع مس رفسنجان به سرچشمه سفر کرد.

در فاصله حضور وزیر، شهباز حسن پور نماینده سیرجان خود را به سرچشمه رسانده تا از حضور وزیر بیشتر بهره مند شود و علیرغم اینکه میهمان رفسنجانی ها بود اما خودخواهانه جلو و همراه وزیر می رفت و مدیران رفسنجانی هم با سعه صدر و مهمان نوازی لب به شکایت نمی گشودند.

این رفتارهای نماینده سیرجان، وقت مسؤولان رفسنجان را هم گرفت و نگذاشت آن طور که باید با وزیر مطالب مد نظرشان را مطرح کنند و احیانا مشکلات و مسائلی که وجود دارد را انتقال دهند.

اما سؤال اینجاست؛ جناب آقای حسن پور چه چیزی در بین صحبت هایت در سیرجان جا گذاشته بودی و چه مطالبه ای داشتی که از سیرجان خودت را به سرچشمه رفسنجان و صف اول رساندی؟

سرچشمه معدن رفسنجانی‌ هاست و هیچ کس حق ندارد دخالتی در این حوزه استحفاظی داشته باشد به ویژه نمایندگان مجلس.

اگر نماینده رفسنجان امروز به سیرجان آمده بود قطعا به مذاقتان خوش نمی آمد، پس زمانی که نمایندگان رفسنجان در تمام ادوار در حوزه استحفاظی هیچ یک از نمایندگان دخالت نکرده و نمی کنند، شما و همه نمایندگان مجلس هم به خود اجازه ندهید چنین بی احترامی به مردم و مسؤولان رفسنجانی که از ادب و شخصیت شان مایه می گذارند و سکوت می کنند، داشته باشید.

این رفتار زرنگی نیست، خودتان یک نام بر آن بگذارید!

 

برچسب ها:
رفسنجان سفر وزیر صمت شهبار حسن پور مجتمع مس رفسنجان مس رفسنجان نماینده سیرجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • صادق مرعشی

    مگر نمایندگی مجلس حوزه استحفاظی دارد؟ ای کاش جناب جلالی شأن نمایندگی را می‌دانست. یکبار دیگر هم ایشان در این مورد که هیچ نماینده دیگری حق دخالت در حوزه استحفاظی متن را ندارد سخنانی گفته بودند. نمایندگان مجلس انتخاب میشوند تا به نمایندگی از کل ملت ایران، در مجلس قانون بگذرانند. آن هم بعد از بحثهای منطقی و با حساب و کتاب. فرقی بین نماینده رفسنجان و تهران و سیرجان در این وظیفه نیست. علت حوزه بندی هم برای شناخت بیشتری است که مردم منطقه از همشهریان خود دارند تا نماینده قابلی انتخاب کنند. جناب جلالی به جای نگاه ارباب رعیتی به منطقه، وظایف قانونگذاری خود را انجام دهند.

    نورمحمدی قاسم آبادی

    سلام.خوش به حال سیرجان که چنین نماینده ی فعال و زرنگی دارند.کاش نماینده رفسنجان هم از خواب بیدار شود و برای آبادانی شهرمان تلاش کند.افسوس....

    عباس

    بله آقای حسن پور میگن نوبت خدمت به سیرجانی ها هم نمیده از وقتی ما یاد میدیم نماینده سیرجانی هاست ... بنظر شما چه چی باعث شده جناب حسن پور در ادوار مختلف نماینده باشه....

    رضامحمدی

    این اتفاقااززرنگی ولابی گری جناب حسن پور است که تمام قددرزمینه توسعه وآبادانی سیرجان تاکنون گام برداشته ومسئولان ونمایندگان ادوارمجلس دررفسنجان بابی اهمیت جلوه دادن این حرکات،حق وحقوق این شهرستان رانادیده گرفته اند.غفلت تاکی؟