تشریح سفر وزیر صمت به رفسنجان؛

از قول وزیر برای اشتغال رفسنجانی‌ها در مس، تا حمایت از مدیریت بومی

  • شناسه خبر: 66000
از قول وزیر برای اشتغال رفسنجانی‌ها در مس، تا حمایت از مدیریت بومی

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: در سفر وزیر صمت به رفسنجان مقرر شد تا سال آینده اشتغال بالایی در مجتمع مس رفسنجان برای جوانان رفسنجان و انار ایجاد شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: در سفر وزیر صمت به رفسنجان مقرر شد تا سال آینده اشتغال بالایی در مجتمع مس رفسنجان برای جوانان رفسنجان و انار ایجاد شود.

به گزارش روراستی به نقل از دفتر نماینده، حجت‌الاسلام دکتر حسین جلالی در تشریح سفر وزیر صمت به رفسنجان اظهار کرد: با توجه به اطلاعی که از سفر وزیر صمت به استان کرمان داشتم، در تماس با وزیر درخواست کردم سفری به مجتمع مس رفسنجان داشته باشند.

وی ادامه داد: وزیر در مدت‌زمان کوتاهی که با برنامه‌های فشرده در طول این سفر داشت، در جریان طرح‌ها و پروژه‌های مهم مجتمع مس رفسنجان و ظرفیت مس و تولیدات مس قرار گرفت.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: وزیر، از معدن، کارخانه تغلیظ و چند پروژه توسعه در مجتمع بازدید کرد و اگرچه در فرصت محدودی که وجود داشت موفق نشد با کارگران و کارمندان مس دیدار داشته باشد، اما لازم بود که توسعه مس را ببیند و در جریان سرمایه‌گذاری‌های بزرگی که انجام شده قرار بگیرد و این خبر را برای دولت می‌برد که بچه‌های رفسنجان و مدیران رفسنجانی توانستند این کارهای بزرگ را در مس انجام دهند.

حجت‌الاسلام جلالی عنوان کرد: طرح‌های توسعه خیلی مهمی با سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌‌ در دست اقدام است و تا پایان امسال افتتاح سه پروژه بزرگ را در مس خواهیم داشت که هم به تولید می‌افزاید و هم اشتغال خوبی برای جوانان رفسنجان و انار ایجاد می‌کند.

وی یادآور شد: در این سفر مصوب شد اکتشافات توسعه پیدا کند و تا عمق بیشتری حفاری صورت گیرد تا به ذخایر بیشتری دست یابیم؛ همچنین مقرر شد شرکتی برای خرید ماشین‌‌آلات تشکیل و چندین دستگاه حفاری برای انجام اکتشافات اختصاص یابد.

حجت‌الاسلام جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مس در حال پیشرفت است، گفت: ما در این دوسال بر تثبیت مدیریت بومی در مجتمع مس رفسنجان تاکید داشتیم تا آرامش بر فضای شهرستان حکمفرما باشد و در این مسیر به جریان توسعه پایدار در منطقه کمک شود؛ تاکید وزیر صمت هم، تثبیت و حمایت از مدیران شایسته بومی در مجتمع‌ مس بود.

وی اذعان کرد: مدیران ما تلاشگر، پرکار و متخصص هستند و مورد حمایت ما قرار دارند، مس برند رفسنجانی‌هاست و مس رفسنجان، سرچشمه مس ایران است.

حجت‌الاسلام جلالی در همین رابطه اضافه کرد: ما توانستیم اشتغال را به نیروهای رفسنجانی اختصاص دهیم، البته هنوز در این خصوص راضی نیستیم اما تا سال آینده اشتغال بیشتری برای بچه‌های رفسنجان و انار ایجاد می‌شود و این قول را از وزیر صمت گرفتم.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس تأکید کرد: مدیران لایق و شایسته مس که در راستای توسعه مس تلاش می‌کنند مورد حمایت ما و مردم خواهند بود، ما هم نخواهیم گذاشت توسعه مس آسیب ببیند و حرکت رو به صعود آن متزلزل شود.

برچسب ها:
حجت الاسلام جلالی مجتمع مس رفسنجان مدیریت مس نماینده مجلس وزیر صمت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • Ali

    وقتی نماینده برای جذب نیروی انسانی در مجتمع قول میده یعنی قرار نیس دیگه بر اساس نیاز های واقعی و عدالت نیرو جذب بشه نیاز الان مجتمع تعداد فراوانی نیروی دیپلم جوان(واقعی ) و تعداد محدودی کارشناس با سواد جوان است اما اینی که جذب میشه میبینیم همه مدرک دارن (اکثرا از این مدرک های بی کیفیت) سوادی متاسفانه نیست زیرا سهم زیادی به سهمیه های گوناگونی که وضع شده اختصاص دارد و اکثرا جوان هم نیستن و از جاهای دیگه امدن (شرکت های خصوصی ) که اینا اکثرا ماکزیمم ده سال دیگه بازنشست میشن یعنی دقیقا زمانی که خبره شدن و باید به درد شرکت بخورن میرن و اکثرا هم پارتی دارن و حاضر به کارکردن در خط تولید نیستن و دنبال یه جا و میز عالی بخور بخواب و حقوق و مزایای توپ هستن اینم همه از برکات این حضرات و مدیریت بومی خاصه ای هست که ایشان میفرمایند منظورشون هم از حمایت از مدیران بومی هم "مدیران بومی حمایت شده از نزدیکان ما " است که بازم یعنی زکی به شایسته و شایسه سالاری... نمونه اش هم مدیریت به جا و شایسته رفیق ایشان در منطقه ویژه اقتصادی به عنوان مهمترین دارایی صندوق بازنشستگی سرچشمه و سایر مهره هایشان در شرکت های اقماری است حیف از نام رفسنجان که پیشوند عنوان و اسم این شخص بعنوان نماینده شده و حیف از سرچشمه که جولانگاهاینا شده