مس رفسنجان را قربانی بازی‌ های سیاسی نکنید

  • شناسه خبر: 66005
مس رفسنجان را قربانی بازی‌ های سیاسی نکنید

با ورود تیم مس کرمان به لیگ برتر فتنه‌ها، تهدیدها و بازی های سیاسی علیه تیم مس رفسنجان شروع شد که این موضوع از دیرباز مرسوم بوده است! اما مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نباید خود را درگیر مشاوره های غلط کند و به ضرر تیم مس رفسنجان تصمیم بگیرد

با ورود تیم مس کرمان به لیگ برتر فتنه‌ها، تهدیدها و بازی های سیاسی علیه تیم مس رفسنجان شروع شد که این موضوع از دیرباز مرسوم بوده است! اما مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نباید خود را درگیر مشاوره های غلط کند و به ضرر تیم مس رفسنجان تصمیم بگیرد.
روراستی/یادداشت: شهرستان رفسنجان دارای بزرگترین معدن مس روباز در ایران و دومین معدن جهان است که این ظرفیت بزرگ متأسفانه در خدمت مردم شهرستان آن طور که باید قرار نمی گیرد.تنها دلخوشی مردم علاوه بر اینکه مدیران تغییر دیدگاه بدهند و مس را در خدمت مردمی که سالها با آلایندگی آن دست و پنجه نرم کردند قرار دهند، وجود دو تیم فوتبال مس سرچشمه و مس رفسنجان است که متأسفانه با بازی های سیاسی بلایی بر سر مس سرچشمه آوردند که از صفحه روزگار محو شد و مس رفسنجان ماند و هواداران باوفایش که همواره با تمام نامهربانی هایی که از سوی برخی افراد بر این تیم وارد می شد، تیم مس رفسنجان را تنها نگذاشتند و خوشبختانه مس پا به سومین سال حضورش در لیگ برتر می گذارد.
مس کرمان هم که از لیگ برتر سقوط کرد و مدت ها دست و پا زد که مدیرعامل قبلی با خرید امتیاز یک تیم دیگر آن را به لیگ برتر برساند ولی موفق نشد، بالاخره امسال به لیگ برتر راه یافت و همان طور که پیش بینی می شد بازی های سیاسی آقایان با ورود تیم کرمان به لیگ برتر علیه تیم مس رفسنجان شروع شد و با هدف اینکه راه برای مس کرمان هموار شود، فشارها علیه دو تیم کرمانی دیگر ازجمله مس رفسنجان و مس شهربابک بیش از پیش شد.
هر روز اخبار تهدیدآمیز و یک روز هم خبر برکناری مدیرعامل مس رفسنجان، علی رغم تلاش هایی که مدیریت بومی در مجموعه شرکت مس رفسنجان دارد و مدیرعامل تیم مس پیشرفت های خوبی با توانی که داشته در حوزه ورزش و زیرساخت ها ازجمله ساخت ورزشگاه شماره ۱ و ۲، هتل داخل ورزشگاه، احداث چندین زمین چمن طبیعی و مصنوعی، بهسازی سالن های ورزشی شهر، حضور چهارده تیم در لیگ برتر و…در کارنامه خود دارد، این توانمندی را برخی برنمی تابند
اما از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران که به تازگی به این سمت دست یافته است، انتظار می رود خود را اسیر مشاوره های غلط و بازی های سیاسی نکند و کمک کند راه برای حفظ جایگاه تیم مس رفسنجان در لیگ برتر هموارتر از قبل شود و مس رفسنجان به هدف بزرگش که راهیابی به مسابقات آسیاسی‌ست، برسد.
ضمن آنکه نمایندگان استان درگیر هر مسأله ای که هستند، مس رفسنجان نباید قربانی شود.

برچسب ها:
باشگاه صنعت مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال مجتمع مس سرچشمه رفسنجان مجید زیندینی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نادر

    اینا یکبار وقتی مس سرچشمه به لیگ برتر رسید با تمام قوا کارشکنی کردند و سعی در تخقیر این تیم داشتن پرچمدارشون هم همین سرمربی فعلی مس کرمان بود. تا زمانی که مردم و مسئولین رفسنجان بخصوص نماینده شهرستان مطالبه گر حق واقعی رفسنجان یعنی تبدیل شدن به استان نباشند این بازیها از طرف کرمانی ها ادامه دارد کما اینکه چهل سال تمام آلودگی حاصل از سموم سرچشمه سهم ما بود و عوارض باد آورده اش نصیب کرمان .