امام جمعه رفسنجان:

۴۵ هزار پرس غذا در روز عید غدیر در رفسنجان توزیع می شود

  • شناسه خبر: 66055
۴۵ هزار پرس غذا در روز عید غدیر در رفسنجان توزیع می شود

امام جمعه رفسنجان گفت: در روز عید غدیر به‌همت مواکب و خیریه‌های شهرستان ۴۵ هزار پرس غذای گرم بین مردم شهرستان رفسنجان توزیع می‌شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: در روز عید غدیر به‌همت مواکب و خیریه‌های شهرستان ۴۵ هزار پرس غذای گرم بین مردم شهرستان رفسنجان توزیع می‌شود.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فضیلت روز عید غدیر اظهار کرد: روزه‌ گرفتن، پوشیدن لباس نو و اطعام ازجمله سفارشات در این روز است.

وی بیان داشت: توجه به معیشت و زندگی مردم در متن مسائل و آموزه‌های دینی آمده است و شادکردن مومنین و گذشتن از خطای آنان به احترام امیرالمومنین(ع) در روز عید غدیر توصیه شده است.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: مواکب و خیریه‌های شهرستان رفسنجان که همواره در کارهای خیر پیشتاز بوده‌اند، روز عید غدیر ۴۵ هزار پرس غذا طبخ و بین مردم رفسنجان توزیع می‌کنند.

وی با توصیه به صاحبخانه‌ها در داشتن انصاف تصریح کرد: تجارت به این نیست که کرایه خانه روی هم انباشته کنید و ورثه‌ها بخورند بلکه باید هوای مستأجران را داشته باشید و در این شرایط اقتصادی رعایت حال آنان را داشته باشید.

عسکری به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی و منطقه اشاره و بیان کرد: یکی از دلایل این سفر حمایت آمریکا و ناتو از اوکراین بوده که تورم و مشکلات اقتصادی در آمریکا و اروپا پیش آمده است. گاز ۷۰۰ درصد افزایش پیدا کرده و قیمت بنزین هم در خیلی از ایالت‌ها افزیش پیدا کرده و خود آمریکا اعلام کرده که تورم به‌دلیل حمایت از اوکراین است و مردم باید تحمل کنند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل سفر به منطقه خاورمیانه دوشیدن گاوهایشان در منطقه است که امیدواریم کشورهای مسلمان به خود آیند و به دشمنان اسلام کمک نکنند، همچنین بحران انرژی و بالارفتن قیمت نفت موجب سفر بایدن به منطقه نفت‌خیز خاورمیانه است چون ذخایر نفتی آمریکا به حداقل خود رسیده و به‌دنبال تأمین انرژی هستند.

امام جمعه رفسنجان متذکر شد: حرف‌های نسنجیده و احمقانه‌ای که بایدن در اراضی اشغالی مطرح کرد فقط مصرف داخلی برای اسرائیل دارد.رئیس جمهور آمریکا که به مأمور ناو آمریکایی‌ که تیرماه سال ۶۰ دستور داد هواپیمای مسافربری ما را با موشک بزنند، خود را حامی حقوق بشر می‌دانند و جمهوری اسلامی ایران و سپاه را تروریست می‌نامد.

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری عید غدیر غذا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :