جوابیه روابط عمومی دانشگاه ولی عصر در خصوص خبر جذب عضو هیات علمی نور چشمی در رفسنجان + توضیحات روراستی

  • شناسه خبر: 66062
جوابیه روابط عمومی دانشگاه ولی عصر در خصوص خبر جذب عضو هیات علمی نور چشمی در رفسنجان + توضیحات روراستی

در پی انتشار خبری در خصوص جذب عضو هیات علمی نور چشمی در رفسنجان روابط عمومی دانشگاه ولی عصر(عج) جوابیه ای به روراستی ارسال کرد.

در پی انتشار خبری در خصوص جذب عضو هیات علمی نور چشمی در رفسنجان روابط عمومی دانشگاه ولی عصر(عج) جوابیه ای به روراستی ارسال کرد.

 

 

توضیحات روراستی
ضمن تشکر از روابط عمومی دانشگاه ولی عصر (عج) در خصوص ارسال پاسخ به خبر جذب عضو هیات علمی نورچشمی در رفسنجان، اشاره به چند مورد در این خصوص ضروری است.
ما به فرایند جذب و عضویت در هیات علمی دانشگاه واقف هستیم و همه شرایط نیز در سایت مرکز جذب هیات علمی هم موجود است، اما جوابیه روابط عمومی دانشگاه بیشتر فرافکنی و کلی گویی بوده و اشاره ای به موضوع خبر منتشر شده نداشته است و در این خصوص مواردی را متذکر می‌شویم.
اول، چرا فردی که بیش از ۳۰ سال سابقه کار در آموزش و پرورش را دارد می‌تواند عضو هیات علمی شود، آیا این حمایت و دست و دل بازی شامل همه می شود؟
دوم، قانون شرط سنی برای متقاضیان عضویت هیات علمی را مشخص نموده وسقف آن هم ۴۵ سال سن بوده است در حالی که فرد مورد نظر قریب به ۵۳ سال سن دارد! آیا این بند قانونی در مورد وی لحاظ شده است؟
سوم؛ روز بیستم تیر ماه سامانه برای ثبت نام متقاضیان باز و تا دوم مردادماه هم فرصت هست، چرا در همان روز بیستم تیرماه کمیته جذب برگزار و مصاحبه از وی به عمل آمده و با نظر مثبت پاسخ داده شده است؟ این در حالی است که متقاضیان در حال بار گذاری تقاضاهای خود تا دوم مردادماه در سامانه مذکور هستند.
چهارم، افکار عمومی انتظار دارد دانشگاه و مسئولان ذیربط که ادعای ولایت مداری و پایبندی به قانون را دارند به افکار عمومی احترام قائل شده و به جای کلی گویی، ابتدا نسبت به تبدیل وضعیت نامبرده از آموزش و پرورش به کارمند دانشگاه و سپس مشخصات و رزومه فرد مذکور را همراه با سوابق کاری و استخدامی و نیز توجیهات مستدل و مستندات قانونی واضح و شفاف که اجازه جذب این نورچشمی را می‌دهد، اعلام نمایند تا از طریق سایت روراستی اطلاع رسانی و شبهات نیز برطرف شود.
در پایان متذکر می شویم: تقوا را باید در عمل و رفتار مسئولان دید نه در ادعا و شعار، آن چه در این زمانه باعث بدبینی به انقلاب و تضعیف نظام است سوء استفاده و رانت و امتیاز طلبی است نه مطالبه گری قانون و شفاف سازی.

برچسب ها:
جذب هیات علمی دانشگاه نرجس دانشگاه ولی عصر نور چشمی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :