پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه

  • شناسه خبر: 66162
پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه

انقلاب اسلامی، هنر را حیاتی‌ترین شاخص زندگی انسان می‌داند

انقلاب اسلامی، هنر را حیاتی‌ترین شاخص زندگی انسان می‌داند

به گزارش روراستی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌مناسبت برگزاری پنجمین جشنواره ستاره‌های صحنه در رفسنجان و سرچشمه، پیامی صادر کرد. متن پیام دکتر محمدمهدی اسماعیلی به این شرح است:

«انقلاب اسلامی ایران خیزشی برخاسته از دل فرهنگ و هنر و مبتنی بر ایده هنر متعالی است و از آنجا که هنر را حیاتی‌ترین و ضروری‌ترین شاخص زندگی انسان می‌داند، پرورش هنرمندان متعهد و خلق هنر مبتنی بر زیباشناختی و تبیین مفاهیم ناب را در دستور کار خود قرار می‌دهد و براساس جهان‌بینی و فرهنگ اسلامی- ایرانی، هنر اسلامی را که مجموعه‌ای از هنرهای آمیخته با مفاهیم ناب دینی است پایه‌گذاری می‌کند. بدون شک رویدادهای فرهنگی و هنری همچون جشنواره‌ها فرصت مناسبی برای تبیین این حقیقت‌های متعالی است تا پیام جهانی هنر و فرهنگ این سرزمین را عرضه کنند. جشنواره ستاره‌های صحنه نیز علاوه بر به دوش کشیدن این رسالت بزرگ، فرصتی نیکو برای تعامل بیشتر و بهتر هنرمندان صحنه کشور با یکدیگر و با هنرمندان کشورهای مسلمان فراهم می‌آورد تا با بهره‌گیری از بستر هنرهای صحنه‌ای، تاریخ و جغرافیا و قابلیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، صنعتی و اقتصادی و شاخص‌های آیینی و انقلابی دیار کریمان را مرور کنند و سفیران امانتداری برای انتقال قابلیت‌های ملک س.لیمانی، پایتخت م.قاومت جهان اسلام و اندیشه‌های ناب سردار دل‌ها باشند.

امید است که پنجمین دوره جشنواره ستاره‌های صحنه در ادامه مسیر چندساله‌اش به اهداف ارزشمند خود در زمینه توسعه مهارت‌های فردی و جمعی هنرمندان صحنه و تاثیر آن بر ارتقای روحیه نشاط و شادابی مردم دست یابد و توفیق رفیق راه دست‌اندرکاران برگزاری آن شود.»

برچسب ها:
پنجمین دوره پیام وزیر ارشاد ستاره های صحنه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :