آمادگی شرکت «دلتا ماشین» نسبت به بررسی سرمایه‌گذاری در زمینه ماشین‌آلات معدنی ۱۳۰ تن در منطقه ویژه رفسنجان

  • شناسه خبر: 66461
آمادگی شرکت «دلتا ماشین» نسبت به بررسی سرمایه‌گذاری در زمینه ماشین‌آلات معدنی ۱۳۰ تن در منطقه ویژه رفسنجان

مدیرعامل شرکت دلتا ماشین جهت همکاری و بررسی سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان اعلام آمادگی کرد.

مدیرعامل شرکت دلتا ماشین جهت همکاری و بررسی سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در جلسه‌ای در تهران با مدیرعامل شرکت دلتا ماشین به‌منظور همکاری دوجانبه با اشاره به اصلاح قوانین و معافیت‌ها در دور جدید مدیریت مناطق ویژه و آزاد کشور آن را یک فرصت برای سرمایه‌گذاری دانست و اظهار کرد: نگاه خوبی به مناطق ویژه ایجاد شده که در بحث مونتاژ ماشین‌آلات ظرفیت‌های خوبی می‌توان ایجاد کرد.

وی با اشاره به معافیت‌های هفت‌ساله مالیاتی در مناطق ویژه ادامه داد: به‌دنبال ایجاد پردیس پارک علم و فناوری هستیم که معافیت بیست ساله ایجاد شود.

بهرام‌شاهی از ایجاد شهرک معدنی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان خبر داد و افزود: در حال حاضر شرکت‌های بزرگ معدنی به منطقه ویژه مراجعه می‌کنند و خواستار سرمایه‌گذاری در منطقه هستند.

مدیرعامل شرکت دلتاماشین نیز با استقبال از سرمایه‌گذاری و همکاری با منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان نزدیک بودن منطقه به مرکز شهر را یک مزیت دانست و تسطیح بودن اراضی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان را یک نکته حائز اهمیت عنوان کرد.

وی اضافه کرد: برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه به ۱۲۰۰ کیلووات برق نیاز داریم.

رحیم امین‌زاده با بیان اینکه تولید امری خوب است و کالایی باید تولید شود که جذابیت کیفیت داشته باشند و مقرون به صرفه باشند، تصریح کرد: اگرچه تحریم‌ها موانعی برای تولید ایجاد کرد و بخش‌های مختلف را به چالش کشده است، اما با این شرایط یادگرفتیم خودمان مشکلات را حل کنیم و تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

در این دیدار مقرر شد بازدیدی از منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان انجام و نسبت به سرمایه‌گذاری در خصوص ماشین‌آلات معدنی ۱۳۰ تنی اقدامات صورت گیرد.

برچسب ها:
دلتا ماشین سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :