معاون اجرایی پیام نور استان:

باید به نقش و جایگاه زن در مدیریت ها توجه ویژه ای شود/رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان معرفی شد

  • شناسه خبر: 66548
باید به نقش و جایگاه زن در مدیریت ها توجه ویژه ای شود/رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان معرفی شد

با حضور مسؤولان استانی و محلی آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار شد.

با حضور مسؤولان استانی و محلی آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی، مراسم تکریم احسان مهرابی و معارفه الهام صادقی رئیس داشگاه پیام نور رفسنجان با حضور مسؤولان استانی و شهرستان رفسنجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محی‌آبادی مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان امروز در حاشیه تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان اظهار کرد: تنها یک تکریم و معارفه در عالم خلقت از ابتدا تا انتها وجود داشت و خداوند معرفی‌کننده، جمعیت ملائکه و شخصی که معرفی شد حضرت آدم(ع) بود.

وی ادامه داد: در هر پست، مقام و مسؤولیتی که هستیم باید برای رضای حق قدم برداریم.

روح‌الله خلیلی‌نژاد معاون اجرایی دانشگاه پیام‌ نور استان کرمان اظهار داشت: خبر انتصاب رئیس دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان در فضای مجازی موجب شد افرادی تماس بگیرند که چرا در رفسنجان مدیر خانم در نظر گرفته شده؛ اول اینکه ما باید به نقش و جایگاه زن نگاه ویژه داشته باشیم و زن در هر جامعه‌ای و در اهداف و آرمان‌های یک جامعه نقش تأثیرگذار دارد. همان‌طور که مقام معظم رهبری کلید تداوم انقلاب را در دست بانوان دانستند، از طرفی مجموعه دانشگاه پیام نور رفسنجان  ۸۰ درصد از دانشجویان بانوان هستند، سعی کردیم مدیری خانم انتخاب کنیم و اعتقاد داریم ایشان بسیار توانمند است و اتفاقات خوبی در این مرکز رقم خواهد خورد.

خلیلی‌نژاد افزود: امیدواریم انتخاب خانم صادقی به‌عنوان یک بانوی مدیر الگویی برای همه استان که نقش و جایگاه بانوان بزرگوار و تحصیلکرده‌ای که از آنان استفاه نشده، شود و در بقیه سیستم‌ها این اتفاق رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور ۵۰۰ مرکز واحد در سراسر کشور دارد و پیام نور استان کرمان ۲۸ مرکز و واحد دارد که در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: ۱۹۰ رشته محل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سطح استان داریم که رفسنجان هم از مراکز بسیار دارای اهمیت در سطح کشور و استان کرمان است.

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان کرمان نسبت به همکاری دانشگاه پیام نور رفسنجان با سایر دانشگاه‌های مادر شهرستان در حوزه دانش‌بنیان و انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی در این زمینه، پیگیری زمین چمن دانشگاه که مس قول مساعد برای احداث آن داده، استخر شنا، توسعه پردیس شماره دو دانشگاه و توجه ویژه به موضوع درآمدزایی در دانشگاه توصیه‌هایی مطرح کرد.

وی متذکر شد: پیگیری ویژه برای برگشت دانشگاه پیام نور کشکوئیه در حال انجام است و اموال مربوط به این دانشگاه طی ۷۲ ساعت به دانشگاه برگردد.

 

برچسب ها:
پیام نور رفسنجان دکتر الهام صادقی راد معاون اجرایی پیام نور استان کرمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :