رحمتی: فوتبال رو به جلویی بازی خواهیم کرد

  • شناسه خبر: 66559
رحمتی: فوتبال رو به جلویی بازی خواهیم کرد

بازی فردا را باهمه قوا برای کسب سه امتیاز خواهیم رفت و اصلا علاقه ندارم دنبال ضد فوتبال و بازی بسته باشم. دوست دارم تیمم فوتبال رو به جلو بازی کند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی فردا را باهمه قوا برای کسب سه امتیاز خواهیم رفت و اصلا علاقه ندارم دنبال ضد فوتبال و بازی بسته باشم. دوست دارم تیمم فوتبال رو به جلو بازی کند.

به گزارش روراستی، سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک امشب در نشست خبری پیش از بازی مس رفسنجان اظهار کرد: سه هفته از شروع لیگ گذشته مسلما زمان می‌برد تا تیم‌ها به شرایط آرمانی خود برسند. تغییراتی در همه تیم‌ها هست مخصوصا در تیم ما نزدیک به ۱۵ تا ۱۸ بازیکن را عوض کردیم و تیم‌مان جوان و یکدست شده است و زمان می‌برد تا به هماهنگی برسیم.

وی افزود:  دو بازیکن خارجی به ما دیر اضافه شدند، اما همه این‌ها دلیل بر این نمی‌شود که بگوییم نتایجی که می‌گیریم مستلزم این شرایط هست، بخشی از آن هست. بخشی هم این است که باید بیشتر تلاش کنیم، زحمت بکشیم و کار کنیم. بازیکنان ما زودتر به هماهنگی برسند و به روند خوب خودمان که پایان فصل گذشته داشتیم، برسیم.

وی عنوان کرد: خودم از زمانی که در تیم فجر سپاسی بازی می‌کردم شاگرد اساتیدی ازجمله مرحوم محمود یاوری و آقای پیروانی بودم و با مربیانی کار کردم که اعتقاد خاصی به جوانان داشتند و خودم هم جوان ۱۷ ساله بودم که در فجر بازی کردم.

رحمتی افزود: ضعف فوتبال ما در این چند سال گذشته این بوده که به بازیکن ۲۵ ساله، ۲۶ و ۲۷ ساله جوان می‌گفتیم در صورتی که جوان ۱۸، ۱۹ و ۲۰ ساله است. خودم در سن ۲۰ سالگی ۱۵ بازی ملی انجام داده بودم.

وی تصریح کرد: با صحبت‌هایی که با هیأت مدیره باشگاه داشتیم تمام هم و غم‌مان این بود که بتوانیم پشتوانه خوبی برای تیم آلومینیوم داشته باشیم. بخشی از تیم را حفظ و بخش دوم تماما جوانانی بودند که در تیم‌های خودشان بازی کردند و جزو بازیکنان خوب تیم‌شان بودند و بازیکنان زیر۲۰ سال که به جمع ما اضافه شدند همه در تیم‌های ملی پایه زیر ۲۰ ، ۳۰ بازی نداشتند که یک نمونه آن یونس اکبرپور بازیکن تیم مس رفسنجان است که در جابه‌جایی با او سلیمان‌زاده را به مس رفسنجان دادیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: بقیه جوانان ما همینطوری هستند؛ هوشمند و آزادی …این هدف باشگاه ما بوده و اینکه ما یک تیمی تحویل گرفتیم که میانگین سنی ۳۳ سال بوده  والان ۲۸ سال و مطمئنا زمان می برد این تیم به هماهنگی برسد. فکر می‌کنم دو بازیکن خارجی ما خیلی تلاش می‌کنند که خود را به شرایط تیم برسانند.

وی ابراز کرد: مسلما هرچه رو به جلو برویم نتایج بهتری می‌گیریم اگر نگاه کنید قرعه‌مان سخت است و به تیم‌هایی خوردیم که برای کسب سهمیه و قهرمانی بسته شدند هم از هزینه‌کرد باشگاه می‌توان متوجه شد. اما من اعتقاد قلبی دارم و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داریم به لطف خدا و همت بچه‌ها خیلی زود به آن شرایطی که مدنظر هواداران تیم هست و توقع ما از تیم هست، برسیم.

رحمتی در خصوص بازی فردا گفت: با تیم خوب بازی داریم. تیمی که از کادر فنی خیلی خوبی بهره می برد بازیکنان خیلی خوبی دارد  در دوسه سال گذشته نتایج خوبی گرفتند. مسلما بازی خیلی سختی هست. ما تیمی هستیم که از پیش بازنده نیستیم به تیمم ایمان دارم و مطئمنم فردا یکی از بهترین بازی‌های لیگ هم به لحاظ تاکتیکی و فنی هم به لحاظ نیتجه برای تیمم می‌بینیم.

 وی اضافه کرد: بازی فردا را باهمه قوا برای کسب سه امتیاز خواهیم رفت و اصلا علاقه ندارم دنبال ضد فوتبال و بازی بسته باشم. دوست دارم تیمم فوتبال رو به جلو بازی کند. آمار بازی قبل ما مقابل پرسپولیس را ببینید متوجه می‌شوید ۹ شوت به سمت دروازه پرسپولیس زدیم و پرسپولس سه تا که یکی در چارچوب بود و داخل دروازه رفت و مسلما توپ‌های ما هم به گل تبدیل خواهد شد و با تلاشی که بچه‌ها کردند مصمم هستند که نتیجه بازی را به نفع خودمان تمام کنند.

رحمتی متذکر شد: راجع به اتفاقات فوتبال ایران که شب و نصفه‌شب رخ می‌دهد وذهن مردم را درگیر می‌کند دوست ندارم صحبت کنم امیدوارم اتفاقی بیفتد که تمام فوتبال ایران از آن منفعت ببرد و باعث سربلندی تیم کشورمان شود.

برچسب ها:
سرمربی آلومینیوم اراک سیدمهدی رحمتی فوتبال لیگ برتر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :