لزوم برخورد جدی با اختلاسگران

  • شناسه خبر: 66640
لزوم برخورد جدی با اختلاسگران

امام جمعه رفسنجان گفت: خواستار رسیدگی دستگاه قضایی به موضوع و برخورد قاطع با اخلاس‌گران شد.

امام جمعه رفسنجان خواستار رسیدگی دستگاه قضایی به موضوع برخورد قاطع با اخلاس‌گران شد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: مواکب رفسنجان برای پذیرایی از زائران عازم کربلای معلی شده‌اند.

وی بیان کرد: اربعین دارای اهمیت و جایگاه والایی در فرهنگ قرآن و آموزه‌های دینی است و در میان ائمه معصوم برای امام حسین(ع) اربعین داریم که جایگاه اعتقادی خاص خود را دارد و راهپیمایی اربعین یک حرکت انتفاضه‌ای و خودجوش از سراسر دنیاست و دولت‌ها تسهیل‌کننده امور هستند.

عسکری تصریح کرد: اربعین یکی از جلوه‌های همبستگی مذهبی‌ست و فقط شیعیان نیستند برخی فرقه‌های اهل سنت و بعضی افرادی که مسلمان هم نیستند حضور پیدا می‌کنند.

امام جمعه رفسنجان دشمن نه اینکه امسال بلکه تا روز قیامت هم نمی‌تواند جلوی پرچم امام حسین(ع) را بگیرد و به فرموده حضرت زینب(س) هرگز غبار کهنگی بر آن نمی‌نشیند و همه حول محور امامت حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حج رکن دین است اما برای سفر حج حدود سه میلیون نفر حضور پیدا می‌کنند، افزود: اما در پیاده‌روی اربعین ۲۰ میلیون نفر با هزینه خودشان در این همایش شرکت می‌کنند.

عسکری با اشاره به دیدار رئیس‌جمهور با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: توصیه‌های رهبر انقلاب در استان‌ها و شهرستان‌ها باید تسری پیدا کند و ایشان نسبت به حضور مسؤولان در بین مردم و از نزدیک آشناشدن با مشکلات مردم تأکید داشتند.

وی افزود: کسانی که در فضای مجازی روح ناامیدی و یاس به جامعه القا می‌کنند سربازان پیاده‌نظام دشمن هستند.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله مسکن پرداخت و افزود: مسأله مسکن وابستگی خارجی هم ندارد بلکه هنر و مدیریت می‌خواهد و باید مسؤولان تلاش کنند مسکن در حدی تولید شود که نیاز جامعه تأمین و قیمت اجاره‌ها کاهش پیدا کند.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اختلاس‌ها پرداخت و خواستار رسیدگی دستگاه قضایی به موضوع و برخورد قاطع با اخلاس‌گران شد.

وی در همین رابطه ادامه داد: ممنوع‌الخروج کردن این افراد هنر نیست بلکه برخورد جدی که با آنان صورت می‌گیرد باید به اطلاع مردم برسد که مردم امیدوار شوند.همچنین دستگاه قضایی نسبت به ترک فعلی که دستگاه‌های نظارتی داشته‌اند هم کوتاهی نکند.

 

برچسب ها:
اختلاس امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری دستگاه قضایی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    سلام خدمت امام جمعه محبوب رفسنجان اختلاس گر فقط این سایپا نیست اختلاس گرانی در سالهای گذشته بودند با این که اطلاع کامل داشتید نه تنها جنابعالی بلکه هیچکدام از مسولین کلمه ای داد نزدند همانهایی که سالیان متمادی بر گرده موقوفات امام حسین تازاندند