وقتی آقایان سرشان شلوغ بازی عزل و نصب است، شهر را آب می برد

  • شناسه خبر: 66644
وقتی آقایان سرشان شلوغ بازی عزل و نصب است، شهر را آب می برد

دعوا بر سر میز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان از سوی برخی به جایی رسیده که کارشان را رها کرده و برای گزینه پیشنهادی خود دست به برچسب زدن و تخریب دیگران می زنند.

دعوا بر سر میز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان از سوی برخی به جایی رسیده که کارشان را رها کرده و برای گزینه پیشنهادی خود دست به برچسب زدن و تخریب دیگران می زنند.
روراستی/یادداشت: مسندهای مدیریتی رفسنجان این روزها سر عده ای را شلوغ کرده و به جای پرداختن به امور مربوط به خودشان در حیطه شهری، خود را درگیر عزل و نصب در این مسندها کرده اند که جز تلاش برای گماشتن رفقایشان هیچ ارتباط دیگری با آنان ندارد.
از طرفی فردی را که برای ریاست اداره فرهنگ و ارشاد مدنظر دارند و در رابطه با آن دعوای سیاسی راه انداخته و دست به تخریب گزینه های دیگر می‌ زنند، دارای قرارداد کار معین است و از اصل انتصاب وی غیرقانونی است.
توسل جستن به شخصیت های شهرستان و البته جواب منفی آنان و اعلام قاطع مخالفت با گزینه پیشنهادی هم راه به جایی نبرده ولی به دروغ عنوان کردند که وی موافقت کرده است.
با عرض تاسف باید گفت که برای بعضی مدعیان، تامین منافع محفلی اصالت دارد حتی به قیمت بر باد دادن آبروی مومن یا به آب دادن!! زندگی خلق الله.
نکته حائز اهمیت این که آقایان هرکس به آنان کولی ندهد را با زدن یک برچسب از دور خارج می‌ کنند، کما این که مدتی به مدیر مجتمع مس رفسنجان گیر داده و با این بهانه که او اصلاح طلب است و فلان شخص از وی حمایت می کند، می خواستند وی را از دور خارج کنند.
اما اگر نیم نگاهی به اطراف خودشان بیندازیم، اصلاح طلبان زیادی را خواهیم دید. اخیرا هم مدیر روابط عمومی منصوب کردند که جزو امضاکنندگان میثاق نامه اصلاح طلبان و در لیست چهل و چندنفره شیخ علی هاشمیان بوده است.
اگرچه اصلاح طلب و اصولگرا دیگر از مد رفته است اما برای این آقایان یک ترفند و بهانه ای شده که برچسب بزنند، در حالی که بازهم در سیستم مدیریتی شهر رفسنجان که زیرمجموعه وزارت کشور و زیرمجموعه استانداری است، فرماندار، معاونان و چندتن از مدیران دستگاه های اجرایی اصلاح طلب بوده و هیچ تغییری در مدیریت ها رخ نداده است.
ضمن این که هر شخصی چه اصلاح طلب، چه اصولگرا در هر پستی در نظام جمهوری اسلامی ایران با تایید نهادهای مربوطه برای ما قابل احترام است،
بنابراین توصیه ای که به آقایان داریم؛ بهتر است به جای دعوا بر سر میز فرهنگ و ارشاد و دخالت در اموری که به آنان ارتباطی ندارد، به مشکلات شهر رسیدگی کنند. هنوز مردم رنج سیل بر دل دارند و مناطق مختلف شهر نیازمند رسیدگی است و بعضی از مناطق گل و لای خشک شده از سیل خودنمایی می کند و مسائل و بزرگ و کوچک دیگری که رسیدگی به آن نیازمند مدیریت جهادی است.

برچسب ها:
اداره ارشاد اصلاح طلبان اصولگرایان سیل رفسنجان عزل و نصب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :