بهترین زمان نصیحت دوران کودکی است

  • شناسه خبر: 6671
بهترین زمان نصیحت دوران کودکی است

امام جمعه رفسنجان گفت : بهترین زمان نصیحت دوران کودکی است، زیرا امام علی (ع) تاکید دارند قبل از غلبه هوای نفس فرزندان‌، آنها را باید نصیحت کرد

امام جمعه رفسنجان گفت : بهترین زمان نصیحت دوران کودکی است، زیرا امام علی (ع) تاکید دارند قبل از غلبه هوای نفس فرزندان‌، آنها را باید نصیحت کرد.
به گزارش خبرنگار روراستی حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با بیان اینکه قبل از سخت شدن دل و مشغول شدن عقل فرزندان باید به تربیت و ادب آنها اقدام کرد، افزود : ادب سرمایه زندگی است و هر کس به آن دست پیدا کند به گنجی دست یافته است.
رمضانی‌پور فراگیری قرآن و احکام حلال و حرام را از دیگر نکات مهم برای فرزندان دانست و تصریح کرد: انجام واجبات را هم باید جزء به جزء به فرزندان آموخت‌.
امام جمعه رفسنجان توسل به پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) را از ضرورت‌های زندگی فرزندان دانست و گفت: نباید تنها به عهده آموزش و پرورش و دانشگاه گذاشت، زیرا هیچ معلمی نسبت به فرزندان دلسوزتر از پدر و مادر نیست و کانون گرم خانواده بهترین جای آموختن است.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: در موضوع مذاکرات هسته‌ای باید دانست آیا سرنوشت کشور ما به این مذاکرات وصل است و باید نگاه به ظرفیت‌های کشورمان داشته باشیم و توهین‌هایی که به ملت می‌شود را نباید نادیده گرفت.
رمضانی‌پور ادامه داد: دستگاه دیپلماسی ما خوب عمل کردند، اما ما به هر قیمتی نمی‌خواهیم در مذاکرات پیروز شویم.

برچسب ها:
نصیحت، نمازجمعه، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :