روراستی گزارش می دهد:

از کربلا|ارائه خدمات درمانی به بیش از ۱۷ هزار زائر توسط بسیج جامعه پزشکی رفسنجان

  • شناسه خبر: 66794
از کربلا|ارائه خدمات درمانی به بیش از ۱۷ هزار زائر توسط بسیج جامعه پزشکی رفسنجان

مسؤول بسیج جامعه پزشکی رفسنجان از انجام خدمات بهداشتی درمانی به بیش از ۱۷ هزار زائر اباعبدالله‌الحسین(ع) در کربلای معلی خبر داد.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی رفسنجان از انجام خدمات بهداشتی درمانی به بیش از ۱۷ هزار زائر اباعبدالله‌الحسین(ع) در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش روراستی، محمدرضا کلانتری مسؤول بسیج جامعه پزشکی رفسنجان در خصوص اقدامات تیم بسیج جامعه پزشکی رفسنجان در کربلای معلی اظهار کرد: این تیم متشکل از ۵۶ نفر پزشک، پرستار، ماما، تکنسین‌های اورژانس، اتاق عمل و دارویی برای خدمت به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) همراه موکب خاتم‌الانبیاء(ص) در کربلا مستقر شد.

وی عنوان کرد: پرسنل حاضر، در سه شیفت به بیش از ۱۷ هزار نفر از زائران خدمات ویزیت، تزریقات و پانسمان، نوار قلب و خدمات دارویی ارائه کردند.

کلانتری با اشاره به اینکه خدمات تیم بسیج جامعه پزشکی رفسنجان به‌مدت هفت روز و تا پایان روز اربعین انجام شد، خاطرنشان کرد: از موکب خاتم‌الانبیاء(ص) رفسنجان و دانشگاه علوم پزشکی که این زمینه را فراهم کردند که ما بتوانیم به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی کنیم، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: قبل از اعزام به کربلا از مناطق دیگر از ما درخواست کردند و کلیه هزینه‌ها و اسکان و…را پرداخت می‌کردند، اما با توجه عقد اخوتی که با موکب خاتم‌الانبیاء(ص) بستیم، سختی‌ها را به جان خریدیم و خدمت‌گزاری به زائران امام حسین(ع) را انتخاب کردیم.

دکتر قطب‌الدینی یکی دیگر از پزشکان رفسنجانی گفت: توفیق حاصل شد به کربلا اعزام و به بیمارانی که نیاز به ویزیت دارند خدمت ‌کنیم.

وی افزود: عمده مراجعه کنندگان دچار سرماخوردگی یا بیماری هایی بر اثر گرمازدگی هستند.

قطب الدینی خاطرشان کرد: کربلا رفتن در این ایام حس عجیبی دارد که انسان را به این سمت می‌کشاند و همه خدمت گزاران اعم از آشپز، رفتگر، پزشک و …همه حس مشترکی در این فضای معنوی دارند.

برچسب ها:
رفسنجان کربلا محمدرضا کلانتری مسؤول بسیج جامعه پزشکی رفسنجان موکب خاتم الانبیا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :