نواختن زنگ «ایثار و مقاومت» در رفسنجان/شنیدن صدای «مدرسه» پس از دو سال در جامعه

  • شناسه خبر: 66884
نواختن زنگ «ایثار و مقاومت» در رفسنجان/شنیدن صدای «مدرسه» پس از دو سال در جامعه

همزمان با بازگشایی مدارس، زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان دخترانه نمونه شهید سجادی شهر رفسنجان نواخته شد.

همزمان با بازگشایی مدارس، زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان دخترانه نمونه شهید سجادی شهر رفسنجان نواخته شد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان نمونه شهید سجادی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: خداوند برای خواندن یک ابزار در قرآن معرفی کرده است که به پیامبر(ص) می‌گوید «با نام و یاد خدا خواندن را شروع کن» و شروع کارها با نام خدا برکات الهی را جاری می‌کند.

شفیعی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنیم که صدای مدرسه در جامعه شنیده می‌شود، اظهار کرد: آموزش و پروش مهم‌ترین و اساسی‌ترین دستگاه زیرساختی کشور است که به‌طور مستقیم با ۵۰ درصد مردم ارتباط دارد و نماینده عالی دولت را در دورترین نقاط کشور به‌عنوان معلم می گمارد و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزار درمی‌آورد.

وی عنوان کرد: مبنای کار ما در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب است. اگر معلم خوب تربیت کند دانش‌آموز خود تعلیم ببیند و فضای آموزشی مناسب در اختیار دانش‌آموز قرار گیرد موفق خواهیم بود.

احمد فیروزی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش کرمان نیز در سخنانی اظهار داشت: مکتب حاج‌قاسم در آموزش و پرورش شروع شده و با گروهی از کارشناسان که خودجوش در حال کار هستند پیش می‌رود که امیدواریم در تربیت دانش‌آموزان مؤثر باشد.

برچسب ها:
بازگشایی مدارس رفسنجان زنگ ایثار و مقاومت مدرسه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :